شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
قب

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه در قضیه غزه بیداری عدالت طلبان جهان به وجود آمد، گفت: تظاهرات عظیم مردم آمریکا در اطراف کاخ سفید و حلقه زدن مردم ترکیه در کنار پایگاه آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل به عنوان بیداری عدالت طلبان خیلی نوید بخش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی روز چهارشنبه در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه آیت الله یثربی(ره) کاشان با بیان اینکه طلاب باید قدر اساتید را بدانند گفت: از استاد باید روش زندگی و بندگی را یاد بگیریم.

نماینده ولی فقیه در کاشان به ارزش نماز شب و صلوات اشاره کرد و افزود: براساس روایات در برابر فرستادن یک صلوات، تمام موجودات عالم به تبعیت از خداوند متعال هزاران صلوات می فرستد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی برلزوم انس طلاب با قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه تاکید کرد و یاد آورش : طلاب در کنار خواندن روزی ۵۰ آیه قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را هم روزانه مطالعه کنند

نماینده ولی فقیه در کاشان به ثواب خواندن سوره یاسین اشاره کرد و گفت: خداوندمتعال برای خواندن سوره یاسین ۳۰ هزار فرشته را حاضر می کند و اگر از دنیا برود ۳۰ هزار فرشته در قبر برایش عبادت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: طلاب در کنار اندوخته های علمی ایمان خودشان را قوی کنند.

امام جمعه کاشان به کشتار مردم مظلوم غزه به دست رژیم جنایتکار صهیونیست غاصب اشاره کرد و گفت: هر ۴ دقیقه یک فلسطینی به دست اسرائیل جنایتکار به شهادت می رسد و در ۲۴ ساعت ۳۶۰ فلسطینی و هر ده دقیقه یک کودک به شهادت رسیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مظلومان غزه به خاطره محاصره از زمین، هوا و دریا گرسنه هستند، یادآور شد: غزه به یک زندان دو میلیون نفری تبدیل شده است .

نماینده ولی فقیه در کاشان با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیست در غزه تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر اجازه ندهند رژیم کودک کش اسرائیل کودکان و انسانهای بی گناه را در غزه به خاک و خون بکشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه در قضیه غزه بیداری عدالت طلبان جهان به وجود آمد، گفت: تظاهرات عظیم مردم آمریکا در اطراف کاخ سفید و حلقه زدن مردم ترکیه در کنار پایگاه آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل به عنوان بیداری عدالت طلبان خیلی نوید بخش می باشد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه در حال حاضر مردم دنیا با ظلم و ظالم در افتاده اند تصریح کرد: مردم دنیا علیه ظلم و تجاوزگری اسرائیل در دنیا شعار می دهند که این نوید ترویج عدالت طلبی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha