شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مراسم بزرگداشت شهدای حماس از سوی مجمع نمایندگان طلاب استان همدان

حوزه/ رابط حوزه و روحانیت گفت: امتیاز جبهه مقاومت این است که غیرخطی عمل کرده و اسرائیل را کلافه کرده اند؛ چراکه اسرائیل نمی داند الان کدام گروه مقاومت، به او حمله خواهد کرد و دچار حمله چندجانبه غیرمنسجم شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم در مراسم بزرگداشت شهدای حماس که از سوی مجمع نمایندگان طلاب استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: ماجرای غزه و فلسطین و تقابل اسلام و کفر در این سرزمین با سایر درگیری ها، منازعات و مناقشات حتی بین اسلام و کفر در مناطق دیگر، تفاوت بنیادین دارد.

وی ابراز داشت: شاید در سایر سرزمین ها نیز میان مسلمانان و کفار، درگیری هایی وجود داشته باشد؛ اما مسئله درگیری میان غزه و اسرائیل از ویژگی های خاصی برخوردار است که با تمام منازعات دیگر تفاوت بنیادین دارد و این تفاوت، از این جهت است که این نقطه و منطقه به کانون تقابل اسلام و کفر در عالی ترین سطح تبدیل شده است.

مسئول مرکز ارتباطات دولت و روحانیت خاطرنشان ساخت: تمام کفر ظرفیت خود را به میدان اسرائیل و صهیونیست ها آورده و مظلومیت فوق العاده ای برای مردم فلسطین ایجاد شده و در نقطه مقابل، تمام امت اسلام در حمایت از مظلومان به میدان آمده و راهپیمایی های بسیاری در گوشه و کنار جهان برای حمایت از حماس و غزه شکل گرفته است.

سخنران این جلسه بیان داشت: قرآن کریم در سوره مبارکه اسراء می فرماید: «ما به بنی اسرائیل اعلام کردیم که شما دو مرتبه در زمین فساد می کنید»؛ وقتی ظرف فساد، فی الارض عنوان می شود، معنایش این است که مقیاس این فساد، مقیاس جهانی و بین المللی است؛ سپس قرآن اشاره می کند: «هنگامی که وعده نخست فرا رسید، بندگان قدرتمندمان را به سوی شما مبعوث کردیم و خانه به خانه شما را پیدا کردند و به سزای عمل تان رساندند».

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم اظهار داشت: ظاهر آیه این است که فساد اول در گذشته انجام گرفته است؛ اما خداوند متعال می فرماید وعده دوم که فرا برسد، بندگان ما، شما (یهودیان) را غصه دار خواهند کرد که در آینده این اتفاق خواهد افتاد و بندگان ما وارد مسجد (مسجدالاقصی) خواهند شد و بر هرچه که مسلط شوند، نابود خواهند کرد.

وی ابراز داشت: بر اساس موازین قرآنی، خدای متعال وعده داده که منطقه مسجدالاقصی، کانون درگیری یهود و بندگان خوب خدا خواهد بود.

مسئول مرکز ارتباطات دولت و روحانیت خاطرنشان ساخت: ارتباط سوره اسراء با حضرت ولی عصر (عج) به احتمال قوی مرتبط به همین داستان بنی اسرائیل و ایستادگی بندگان خدا در برابر فساد بزرگ با مقیاس جهانی با محوریت مسجد الاقصی می باشد.

اتحاد جبهه مقاومت اسرائیل را به حالت فروپاشی رسانده است


سخنران این جلسه بیان داشت: آیات قرآنی نشان می دهد که این درگیری، تقابلی خاص با مقیاس جهانی است و از بُعد سیاسی و بین المللی هم باید گفت که علت شکل گیری رژیم صهیونیستی در این منطقه این بوده که در قلب کشورهای مسلمان، پایگاهی مقتدر برای جبهه استکبار ایجاد شود؛ لذا موافقت دولت انگلیس و حمایت آمریکا از این رژیم غاصب برای آن است که می دانند آینده جهان، آینده ای است که مسلمانان در آن نقش کلیدی داشته و این منطقه، کانون تحولات جهانی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم اظهار داشت: رژیم صهیونیستی صرفا یک مشت یهودی نیستند که دل استکبار جهانی برای آنان سوخته باشد؛ بلکه آنان مزدوران استکبار جهانی برای سیطره بر جهان اسلام هستند.
وی ابراز داشت: مسئله فلسطین، غزه و رژیم صهیونیستی نزاع معمولی میان دو قوم و مذهب نیست؛ بلکه مناقشه ای جهانی بوده و دارای ابعاد بین المللی و فراتاریخی است و به لحاظ ریشه های تاریخی، ریشه در منازعه یهود با آیین اسلام دارد.
مسئول مرکز ارتباطات دولت و روحانیت خاطرنشان ساخت: اسرائیل چهار هزار کودک را بدون هیچ دلیلی کشته است و هیچ ناراحتی نیز بابت آن ندارد؛ چراکه خود را قوم برتر دانسته و هیچ اهمیتی برای غیریهود قائل نیست و حتی دین یهود را وراثتی می داند و غیریهودی ها اجازه ندارند وارد این دین شوند.

سخنران این جلسه بیان داشت: امروز با اتفاقات فلسطین، شاهد موج گرایش به اسلام در جهان هستیم و این افراد فقط با دیدن صحنه های مظلومیت فلسطین و آرامش مردم غزه نگاهشان به اسلام عوض شده و برخی نمازخوان شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به غزه موفق نشده و صرفا به مناطق کشاورزی ورود کرده و ترس دارند که به سمت مناطق شهری بیایند یا نیایند.

وی ابراز داشت: تلفات اسرائیل در این عملیات بسیار بالاست و آماری که از تلفات خود اعلام می کنند، واقعی نیست.

مسئول مرکز ارتباطات دولت و روحانیت خاطرنشان ساخت: حزب الله لبنان برای اولین مرتبه موشک های ۵۰۰ کیلوگرمی خود را به سمت مواضع اسرائیل شلیک کرده و امتیاز جبهه مقاومت این است که غیرخطی عمل کرده و اسرائیل را کلافه کرده اند؛ چراکه اسرائیل نمی داند الان کدام گروه مقاومت، به او حمله خواهد کرد و دچار حمله چندجانبه غیرمنسجم شده است.
سخنران این جلسه بیان داشت: امروز مدیریت عملیات اسرائیل به دست آمریکاست؛ چون اسرائیل گیج شده و عدم پذیرش آتش بس از سوی اسرائیل، اعتراف به این نکته است که هیچ پیروزی به دست نیاورده اند.
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم اظهار داشت: بحمدالله اتحاد جبهه مقاومت، بسیار مناسب است و برخی از غربی ها بیان کرده اند وضعیت اسرائیل به حالت فروپاشی رسیده است.
وی ابراز داشت: عدم مداخله مستقیم ایران و همچنین مداخله آمریکا در جنگ غزه به معنای قوت فلسطین و ضعف اسرائیل است و رهبر انقلاب فرمودند: رفت و آمد سران استکبار به این منطقه، نشان‌دهنده متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است.
مسئول مرکز ارتباطات دولت و روحانیت خاطرنشان ساخت: آمریکا در منطقه حضور دارد؛ اما عمق استراتژیک و پایگاهی در قلوب مردم ندارد؛ اما ایران با حکمت رهبر معظم انقلاب، به ظاهر پایگاه نظامی به معنای مصطلح در منطقه ندارد؛ اما قلوب مردم منطقه با جمهوری اسلامی ایران است.
سخنران این جلسه بیان داشت: با نظرسنجی که انجام شده، افکار عمومی مردم با جنبش حماس است و رهبر انقلاب نیز چند سال قبل فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم اظهار داشت: شرایط امروز جهان از تمام جهات به نفع اسلام و جبهه مقاومت و همچنین به ضرر استکبار و رژیم صهیونیستی است.
رابط دولت و روحانیت در پایان ابراز داشت: منطق جمهوری اسلامی ایران در شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، منطقی مستحکم است و همه فهمیدند که لگدکردن پرچم آمریکا و اسرائیل از افضل عبادات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha