شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
منصور شوقانی - سمنان

حوزه/ سردار شوقانی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یک جهاد امید آفرینی بوده و جایگاه بسیار اساسی در رونق اقتصادی کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار منصور شوقانی، صبح امروز پنجشنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان اظهار داشت: یکایک شما عزیزان که در حوزه های تولیدی مشغول به کار و فعالیت می باشید ، در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز بسیار موثر هستید.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: توانمندی های شما در راستای تحقق دولت اسلامی نقش آفرینی موثری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از تلاش ها و حمایت های استاندار سمنان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و دولت مردمی و اسلامی در استان تقدیر و تشکر می کنم، افزود: در سال جاری ۲ هزار پرونده در حوزه اشتغال خانگی در حوزه سپاه استان داریم که ان‌شاءالله زمینه تحقق بیش از پیش فرصت های شغلی با به ثمر نشستن این پرونده ها بیش از پیش میسر شود.

سردار شوقانی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک جهاد امید آفرینی بوده و جایگاه بسیار اساسی در رونق اقتصادی کشور خواهد بود، گفت: ان‌شاءالله بتوانیم با اقداماتی که در دستور کار قرار دارد در تحقق جهاد امید آفرینی موفق باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha