شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی کادر سازی و برنامه محوری است که برای پیشرفت بیش از پیش در این حوزه باید به آن بیش از گذشته توجه شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، صبح امروز پنجشنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان، با بیان اینکه عملکرد سپاه و بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی استان بسیار اثر بخش و قابل تقدیر بوده است گفت: رهبر معظم انقلاب از جنگ اقتصادی با کشور ایران هشدار داده اند و وظیفه ی ما عمل به اقتصاد مقاومتی برای مقابله در این جنگ است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان داشته اند گفت : صبر، استقامت و ذکر کثیر و یاد خدا در این جنگ سفارش اصلی قرآن‌ کریم است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار داشت: وحدت، رمز کار جهادی و خدمت به مردم است که باید همه ما تلاشمان وحدت و یکپارچگی برای رفع مشکلات و رونق اقتصادی باشد.

وی افزود: یکی از مؤلفه های اقتصاد مقاومتی کادر سازی و برنامه محوری است که برای پیشرفت بیش از پیش در این حوزه باید به آن بیش از گذشته توجه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha