شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: لباس طلبگی، لباس خدمت است و این وظیفه خدمتگزاری اگر به خوبی انجام شود، بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، صبح امروز در دیدار با معاون امور مجلس و استانها سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اظهار داشت: به لطف خداوند، با حضور آیت الله شاهچراغی، فضای معنوی ویژه‌ای در استان سمنان حاکم است و انسجام خوبی در این استان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تصریح کرد: لباس طلبگی، لباس خدمت است و این وظیفه خدمتگزاری اگر به خوبی انجام شود، بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها نیز برطرف خواهد شد.

وی افزود: استان سمنان اقتضائات خاص خود را دارد؛ در دوره مدیریت جدید، از تجربیات مدیران گذشته استفاده و ملاحظات خاص استان نیز مدنظر قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی خاطرنشان کرد: وجود معادن، از نعمت های خدادادی در استان سمنان است و موقعیتی ویژه به این استان بخشیده است؛ لازم است نهاد وقف نیز در این بخش برنامه ویژه ای درنظر داشته باشد.

وی گفت: متاسفانه فرهنگ وقف برای امور فرهنگی نهادینه نشده و گروه های فعال فرهنگی از نبود منابع پایدار رنج می برند. بازنگری رویکردها و سیاست های این بخش نیز ضروری بنظر می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان افزود: تلاش کنیم تا در جایگاهی که هستیم، با اعمال خالصانه، رضایت حضرت ولیعصر (عج) را جلب کنیم.

لباس طلبگی، لباس خدمت است/ سیاست های وقف در امور فرهنگی بازنگری شود

لباس طلبگی، لباس خدمت است/ سیاست های وقف در امور فرهنگی بازنگری شود

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha