شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: برای جهان اسلام که بیش از یک و نیم میلیارد جمعیت دارد از بین بردن کشوری جعلی و جنایتکار و ناقض حقوق اولیه انسانی کاری بسیار راحت و آسان می‌باشد ولی این کار زمانی محقق می‌شود که مسلمین به وحدت واقعی که مد نظر خدا و قرآن و رسول اکرم می‌باشد، برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمد امین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها، اظهار داشت: بیش از ۷ دهه از جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین می‌گذرد و در این مدت طولانی کشورهای اسلامی حرکت خاصی برای آزادسازی این بخش از جهان اسلام از خود نشان نداده‌اند که این خود برای همه ما مایه تأسف است.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: همین انفعال و بی‌مسئولیتی کشورهای اسلامی در قبال فلسطین روز به روز بر گستاخی صهیونیست‌ها افزود تا جایی که امروز شاهد قتل عام ملت مظلوم فلسطین و غزه به دست صهیونیست‌های کافر هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز نباید اجازه دهیم اسرائیل به راحتی این جنایات را مرتکب شود، بیان کرد: برای جهان اسلام که بیش از یک و نیم میلیارد جمعیت دارد از بین بردن کشوری جعلی و جنایتکار و ناقض حقوق اولیه انسانی، کاری بسیار راحت و آسان است، ولی این کار زمانی محقق می‌شود که مسلمین به وحدت واقعی که مد نظر خدا، قرآن و رسول اکرم(ص) می‌باشد، برسند.

ماموستا راستی افزود: بی‌گمان اگر امروز در مقابل رژیم صهیونیستی، جهان اسلام از خود واکنش درست نشان ندهد فردا این تجاوزات و اشغالگری‌ها به دیگر بلاد اسلامی خواهد رسید و این حقیقتی است که باید آن را قبول داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در میان سران و کشورهای اسلامی تنها این ایران اسلامی است که حامی واقعی و همیشگی فلسطین بوده و هست و در این راه هزینه‌های بسیاری نیز متقبل شده که نمونه کوچک آن تحریم‌های سیاسی و اقتصادی دشمن علیه این ملت و نظام و نیز شهادت و ترور دانشمندان این کشور به دست تروریستم جهانی است.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج اظهار کرد: تنها راه از بین بردن رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل، وحدت و اتحاد جهان اسلام و نیز تغییر تفکر کشورهای اسلامی در بحث سازش با اشغالگران قدس می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha