شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سلام رهبر معظم انقلاب را به خانواده شهیدان کرمی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز ، حجت الاسلام طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در دیدار از خانواده شهیدان کرمی با ابلاغ سلام رهبر انقلاب، گفت: ما در برابر ایستادگی، مقاومت و ایثارگری خانواده شهدا عددی نیستیم باید خود را به این خانوادهای نسبت دهیم تا دیده بشویم، هرچه داریم و هر آنچه در آینده خواهیم داشت به برکت خون این شهداست.

وی ادامه داد: جوان ۱۷یا۱۸ساله ای است که در اوج جوانی و خواسته هایش به مرحله ای می رسد که ایثار جانش نه تنها برایش سخت نیست بلکه هم لذت بخش و هم راحت است و این را ما نمی دانیم و لمس نکرده ایم فقط خود شهید این مرحله را لمس کرده ، می داند که چه قدرشیرین ولذت‌بخش است.

حجت الاسلام طیبی فر اضافه کرد: ما در تاریخ راجع به شهید و شهادت مطالبی راخوانده بودیم ولی در دوران دفاع مقدس ایثار و شهادت و جایگاه والای شهید را باچشم دیدیم که چه بندگان مخلصی به این مقام رسیدن و ره صد ساله را یک شبه پیمودند.

وی به جایگاه پدران و مادران شهید هم اشاره ای کرد و گفت: اجر خانواده و والدین شهدا هم کمتر از شهادت نیست چرا که این تربیت خانواده و پدر و مادر شهید است که این جوان را به این جایگاه و مقام رسانده است و چه بسا آن ها هم مانند شهید در روز قیامت شفاعت کنند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: شهید برای چهارمتر زمین یا پست و مقام به جبهه نرفته بلکه بخاطر آرمان و ارزش‌ها و دین به جبهه رفته هرچند که حب وطن یکی از این ارزش هاست.

وی افزود: ما باید در مراسمات و یادواره های شهدا سبک زندگی آن ها را بازگو و تبیین کنیم تا جوانان امروزی این سبک را بشناسد، صبر و استقامت را باید از آن ها یاد بگیریم که در برابر همه مشکلات ایستادگی کردند و حتی در این راه از جوانان خود گذشتند.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: دیدار با خانواده شهدا ظاهرا احترام به آن هاست ولی در این دیدارها ما برای فعالیت و ادامه راه شهدا انرژی گرفته و مصمم می شویم.

وی در پایان این دیدارها از خانواده شهدا خواست تا مسئولان و خادمان نظام اسلامی را دعا کنند تا راه را گم نکرده و عاقبت به خیر شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha