شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا سیدحسن حسینی

حوزه/امام جمعه موقت سنندج گفت: امروز برای نجات جان ملت فلسطین و غزه نیازمند اتحاد کشورهای اسلامی و اقدامی عملی در برابر این جنایت‌های بی‌سابقه و نسل کشی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا سیدحسن حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: طبق آمار رسمی تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر از مردم فلسطین به دست رژیم کودک کش اسرائیل به شهادت رسیده اند و این یک جنایت ضد بشری بزرگ و بی سابقه محسوب می‌گردد.

امام جمعه موقت سنندج گفت: از سوی دیگر هزاران خانوار فلسطینی در این نبرد آواره شده‌اند و عامل آن رژیم صهیونیستی و حامیانش می‌باشند.

مامومستا حسینی تصریح کرد: اسرائیلی‌ها با بغض و کینه‌ای که دارند بیمارستان‌ها و مدارس و منازل مسکونی فلسطینی‌ها و مردم غزه را هدف بمب های چند تنی خود قرار می‌دهند که این نقض صریح حقوق بشر محسوب می‌گردد.

وی ادامه داد: امروز برای نجات جان ملت فلسطین و غزه نیازمند اتحاد کشورهای اسلامی و اقدامی عملی در برابر این جنایت‌های بی‌سابقه و نسل کشی هستیم.

ماموستا حسینی با استناد به روایتی از رسول اکرم (ص)، عنوان کرد: پیامبر (ص) می‌فرمایند هر جا فریاد انسان مسلمان و مظلوم را شنیدید باید به کمک او بشتابیم.

امام جمعه موقت سنندج در پایان با تقدیر از خدمات شهرداری، افزود: امیدواریم که خدمات شهرداری به مردم سنندج بیش از پیش باشد زیرا مردم این شهر لایق بهترین‌ها می‌باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha