شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
لالنه جاسوسی

مسئول آموزش های کاربردی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان از برگزاری دوره آموزش مجازی «بررسی اسناد لانه جاسوسی » ویژه ائمه جماعات، فعالین فرهنگی و مسئولین کانون های مساجد در هفته گذشته خبر داد.

حجت الاسلام حسین نیمارانی، مسئول آموزش های کاربردی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار کرد: دوره آموزش مجازی « بررسی اسناد لانه جاسوسی » در راستای برگزاری دوره های آموزشی جهت ارتقاء توانمندی های طلاب و روحانیون و فعالین فرهنگی مساجد کشور به همت مؤسسه فرهنگی هنری چشمه و با همکاری دفتر رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره بصورت مجازی و در بستر پیام رسان ایرانی «ایتا» از ۱۳ تا ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲برگزارشد، تصریح کرد: در این دوره آموزشی هفت ساعته، ائمه جماعات از سخنرانی دکتر حسن رحیم پور ازغدی بهره مند شدند.

مسئول آموزش های کاربردی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان در مورد موضوعات مطرح شده در دوره ابراز داشت: در این دوره موضوعاتی همچون حقیقت آمریکایی ، نقاط قوت تمدن اسلامی ، شام استکبار،صبح آزادی ، ماجرای نفوذ و افراطی گری و میانه روی پرداخته شد.

وی ابراز کرد: از مزایای شرکت در این دوره می توان به مواردی چون تمامی مراحل ثبت نام، شرکت در کلاس و آزمون به صورت مجازی، دریافت گواهی پایان دوره از مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، دریافت گواهی پایان دوره از مراکز علمی و دانشگاهی معتبر اشاره کرد.

حجت الاسلام حسین نیمارانی متذکر شد: از دیگر ویژگی های این دوره،می توان به آموزش طلاب و روحانیون در بستر فضای مجازی و پیام رسان ایرانی ایتا و قرار گرفتن محتوای آموزش در کانال« سامانه آموزشی طنین» به آدرسtanin_academy@ اشاره کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha