یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست خبری اختتامیه دومین جشنواره پاسخ برتر

حوزه/ دبیر جشنواره پاسخ برتر گفت: بیش از هزار و ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام درویشی در نشست خبری اختتامیه دومین جشنواره پاسخ برتر که در سالن جلسات مرکز پاسخ‌گویی به شبهات برگزار شد، اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره در تاریخ سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرآیند جشنواره یک ساله است، مطرح کرد: در این فرایند افراد، چهره‌ها و جایگاه‌های متعددی حضور داشته‌اند.

دبیر جشنواره پاسخ برتر با بیان اینکه این جشنواره در مسیر معرفی پاسخ برتر است، عنوان کرد: پاسخ برتر پاسخی است که از نظر محتوا، پیام و جذابیت بیش‌ترین اثر را در مخاطب داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره به دنبال توسعه کمی و کیفی بیش‌تر هستیم، خاطرنشان کرد: در حوزه‌های علمی، چند رسانه‌ای، هنرهای تجسمی، شعر و ادبیات داستانی آثار را دریافت کردیم.

حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه بیش از هزار و ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، تصریح کرد: از مجموع این آثار و بررسی‌هایی که انجام گرفت توانستیم آثار برتر را معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه سه چهره برتر و ۶ مرکز برتر پاسخ‌گویی را معرفی خواهیم کرد، یادآور شد: همچنین بیش از ۳۰ اثر برگزیده نیز خواهیم داشت.

دبیر جشنواره پاسخ برتر با بیان اینکه تمام آثار دومین جشنواره در بازه زمانی یک ساله اخیر بوده است، ابراز کرد: مراکز برتر را نیز با شاخص‌هایی ازجمله فضای آموزش، فعالیت در فضای مجازی و هوش مصنوعی ارزیابی کرده‌ایم.

وی  بیان کرد:اختتامیه دومین جشنواره پاسخ برتر با پیام آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی و سخنرانی حضرت آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و تجلیل از منتخبان عرصۀ پاسخ‌گویی به شبهات، چهره‌های فعال و مراکز برتر روز سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت 12:30 الی 14:30 در  قم، جمکران، بلوار انتظار، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، سالن همایش های امین برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha