شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجمع خواهران طلبه

حوزه/ انجمن علمی پژوهشی معارف اسلامی و حقوق مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی گلستان در محکومیت جنایات رژیم جعلی اسرائیل در غزه بیانیه‌ای منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پی حرکات وحشیانه، جنایات مکرر رژیم غاصب اسرائیل درغزه، ایجاد رعب و وحشت در دل مردم مظلوم فلسطین و عزادار کردن امت‌های مسلمان، انجمن علمی پژوهشی معارف اسلامی و حقوق مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی گلستان بیانیه‌ای صادر کردند که به شرح ذیل است:

بسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِنَّمَا السَّبِیلُ عَلَی الَّذِینَ یَظْلِمُونَ النَّاسَ وَیَبْغُونَ فِی الْأَرْضِ بِغَیْرِ الْحَقِّ ۚ أُولَٰئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ(شوری/۴۲)

«همانا نکوهش فقط بر کسانی است که به مردم ستم می کنند و در زمین به ناحق طغیان و سر کشی می کنند، آنانند که برایشان عذاب دردناکی است.»

رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بعداز شکست بی سابقه و افتضاح امنیتی، اطلاعاتی و نظامی خود در عملیات غرور آفرین و غیر قابل پیش بینی «طوفان الاقصی» به طور وحشیانه مردم مظلوم فلسطین را هدف قرار داده و سیاست نسل کشی را آغاز نمود.

امروز در فلسطین شاهد مقابلهٔ جبهه استکبار و اسلام هستیم، عرصه ای که در آن نبردی نابرابر بین ظلم و آزادی خواهی در جریان است. در یک سو رژیمی که به هر گونه خشونت و رفتار ضد اخلاقی و ضد انسانی دست می زند و از سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان که به تکاپو برای نجات جانشان افتاده اند.

یک طرف رژیمی خودکامه و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی جبهه کفر که به هرگونه جنایاتی دست می زند و طرف دیگر فلسطین بی پناه که در دفاع از خود تنها، مظلوم و بدون حمایت است.

اما بحثی وجود دارد که مهم است؛ همانطور که هویداست هیچ گاه ظلم ثابت نبوده و ظالم نتوانسته دوام ابدی داشته باشد، اسرائیلی که در مدت قریب به ۷۵ سال اشغالگری از هیچ تلاشی برای ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین فروگذار نکرده است به امر خداوند به زودترین وقت ممکن سقوط خواهد کرد و نابود می شود و طبق آیه ۳۰ سوره فصلت به کسانی که در برابر ظلم استقامت کرده اند وعده بهشت داده شده است، باشد که خداوند جایگاه تمامی مسلمین جهان را جنت فردوس قرار دهد.

اقدامات رژیم اشغالگر قدس نقض همه قوانین بین‌المللی از جمله: کنوانسیون لاهه ۱۹۰۷، کنوانسیون ژنو ۱۹۴۹ در خصوص حفاظت از اشخاص غیر نظامی در زمان جنگ، معاهده بین المللی محو همه اشکال تبعیض نژادی، میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی ۱۹۶۶ و… است.

انجمن علمی معارف اسلامی و حقوق مدرسه عالی خواهران ضمن اعلام همدردی و عزا رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل را به شدت محکوم می‌کند و از تمامی جوامع انسانی و بین المللی خواستار است تا نسبت به قتل عام و نسل کشی و آوارگی اجباری مردم فلسطین اقدام فوری انجام دهند.

به امید از خدا شاهد آبادی و آزادی تمام جوامع اسلامی در جهان باشیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha