شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست حجت الاسلام والمسلمین  قرائتی با طلاب موسسه آل البیت

حوزه/ استاد قرائتی گفت: گفت‌وگوی چهره به چهره اثرگذاری بسیار بیش‌تری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، عصر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره پاسخ برتر که در سالن همایش‌های امین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: در پاسخ به شبهات نباید تنها به علم خود تکیه کنید.

وی با اشاره به اینکه طلبه باید در میان مردم باشد، مطرح کرد: طلبه موفق باید با قرآن انس بسیاری داشته باشد چراکه پاسخ تمام شبهات در قرآن کریم است.

مفسر قرآن کریم با بیان اینکه طلبه باید از علم کافی برخوردار باشد، عنوان کرد: این علم نباید در عرصه تبلیغ به گونه‌ای مورد بهره‌گیری قرار بگیرد که مخاطب متوجه بیانات سخنران نشود.

وی با اشاره به اینکه باید نتیجه پژوهش‌ها و تحقیق‌ها را در اختیار همه قرار دهید، خاطرنشان کرد: گفت‌وگوی چهره به چهره اثرگذاری بسیار بیش‌تری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان اینکه باید در تبلیغ‌ها به دنبال راه‌های جذاب باشید، تصریح کرد: حوزه نیازمند سایت خنده است چراکه خنده یکی از نیازهای اصلی جامعه است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه ما با حرام می‌خندیم، یادآور شد: باید سایت خنده‌های حکیمانه در حوزه راه‌اندازی شود تا از این خنده‌های حرام دور باشیم.

مفسر قرآن کریم با بیان اینکه از قرآن باید اصول در بیاوریم، ابراز کرد: از اصول می‌توانیم فروع را پیدا کرده و به آن‌ها عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه نکات بسیاری در قرآن کریم وجود دارد، بیان کرد: برخی برنامه‌های حوزه را باید تغییر داد که ازجمله آن‌ها می‌توان به تعطیلی پنجشنبه‌ها اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان اینکه نباید مدارس علمیه در تابستان تعطیل باشد، اظهار کرد: طلاب باید از تمام فرصت‌های خود بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha