شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام غروی

حوزه/ امام جمعه سلفچگان با بیان این که جنگ با نوزادان غزه نشانۀ فروپاشی است، گفت: رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در یک نمایش بسیار حقیرانه به جنگ با نوزادان در درون بیمارستان‌ها در غزه رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام غروی در خطبه های امروز نماز جمعه شهر سلفچگان با اشاره به اهمیت تقوا در زندگی انسان ها، اظهار داشت: مردان و زنان بیدار و با ایمان، کاملا مراقبند که هرگاه خطایی از آنها سر زد در نخستین فرصت آثار آن را با آب توبه و استغفار از دل و جان خود بشویند و دریچه ‏های قلب خود را به روی شیطان و لشکر او ببندند که آنها از درهای بسته قلب وارد نمی‏شوند.

وی با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) بیان داشت: باید حماسه طوفان الاقصی را هم با نگاه عین اللهی زینب کبری سلام الله علیها نگاه کرد.

حجت الاسلام غروی ابراز داشت: ما تا قلب حسینی پیدا نکنیم، نمی‌توانیم این گونه زندگی کنیم که شکست در زندگی ما معنی ندهد، ببینیم حضرت زینب سلام الله علیها چگونه جبهه را تغییر می‌دهند؟! به نوع نگاه حضرت دقّت کنیم، نگاهی است که ابداً شکست نمی‌بیند چراکه در روش حسینی فرد در صحنه نیست تا شکست مطرح باشد، خدا مطرح است و دشمنان خدا؛ و در جبهه‌ای که خدایی است، شکست وجود ندارد.

وی ادامه داد: به بیان امام سجاد علیه السلام: «همین یاوری الهی، تو را بس که می‌بینی دشمنت در حقّ تو راه نافرمانی خدا را می‌پیماید.» و همینطور هم در مواجهه با دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی باید این نگاه زینبی را داشته باشیم .

امام جمعه سلفچگان تصریح کرد: امروز هم در این مقابله‌ی جدیدی که با جبهه استکبار داریم با این پیام حضرت زینب علیها السلام دلهای ما باید مالامال از امید باشد، باور کنیم وعده خدا را که بر زبان حضرت زینب علیها السلام آمده است. وی افزود: این امیدواری و استقامت در برابر مشکلات قابل پیاده‌سازی در زندگی فردی، اجتماعی و تمدنی است؛ باید باور داشته باشیم که با وجود همه مشکلات اصول ما پایدار و ثابت است و از بین رفتنی نیست. به همین جهت می‌بینیم رهبر معظم انقلاب بقاء شجره‌ طیبه‌ انقلاب‌ اسلامی را با همین بیان حضرت زینب سلام الله علیها تحلیل می‌کنند: «آن روزی که این انقلاب یک نهال ضعیفی بود، همه‌ی این‌ها دست به یکی کردند تا این نهال ضعیف را از زمین بکَنند، نتوانستند؛ امروز آن نهال ضعیف به این درخت تناور، این شجره‌ی طیّبه‌ی عظیم تبدیل شده، هیچ غلطی نمیکنند؛ همان جمله‌ای که حضرت زینب به یزید فرمود: کِد کَیدَکَ وَ اِسعَ‌ سَعیَکَ‌ فَوَاللهِ لا تَمحو ذِکرَنا؛ هر غلطی میتوانی بکنی بکن، امّا بدان که هیچ غلطی نمی‌توانی بکنی»

حجت الاسلام غروی تصریح کرد: عزیزان بدانید اگر اهل باور حقیقی باشیم و با ایمان راسخ در مقابل دشمن بایستیم به یاری خدای متعال پیروزی قطعی از آن ما و انقلاب ماست و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و بزودی شاهد شکست سنگین و نابودی آمریکا و اسرائیل خواهیم بود.

وی با بیان این که جنگ با نوزادان غزه نشانۀ فروپاشی است، ابراز داشت: رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در یک نمایش بسیار حقیرانه به جنگ با نوزادان در درون بیمارستان‌ها در غزه رفته‌اند و با تصرف اتاق‌های عمل می‌خواهند نشان دهند که قدرتمند هستند.

حجت الاسلام غروی افزود: آیا این خفت‌آفرین نیست که بزرگترین امپراطوری‌های ظاهری جهان به کشتار کودکان افتخار می‌کند و تصرف اتاق‌های عمل را میدان پیروزی خود می‌دانند؟

وی ادامه داد: این نشانه پایان امپراطوری آنها است زیرا هرگاه دیوانه‌وار عمل می‌کنند نشانه‌ای است از فروپاشی درونی آنها است زیرا برخی حیوانات وقتی مرگشان فرامی‌رسد، سر و صدایشان زیاد می‌شود.

حجت الاسلام غروی گفت: اینها نشانه فروپاشی زودرس اسرائیل، کمتر از ۲۵ سالی که رهبر انقلاب پیش‌بینی کرده بودند خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha