شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: بحمدالله امروزه فرهنگ وقف به خوبی در جامعه نهادینه شده است و می‌تواند کمک کار خوبی در حوزه تأمین امنیت باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام قاسم نوروزپور، در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: وقف یکی از بارزترین مصادیق کار خیر است که به واسطه آن پرونده عمل فرد تا روز قیامت گشوده می‌ماند و از ثواب عمل خیری که انجام داده بهره‌مند می‌شود.

وی افزود: در طول تاریخ همواره واقفین خیراندیش با نگاه تیزبینانه‌ای که به اطراف خویش داشته‌اند تلاش کردند تا بخشی از معضلات جامعه اطراف خویش را به وسیله موقوفاتی که ایجاد نموده‌اند مرتفع نمایند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان تصریح کرد: الحمدلله امروز مردم اقبال خوبی به وقف کردن دارند و می‌بینیم همچنان واقفین تلاش دارند تا بر اساس نیاز روز جامعه موقوفاتی را ایجاد نمایند.

وی با اشاره به اینکه در بخش امنیت تلاش شده تا از ظرفیت خیرین استفاده شود، عنوان کرد: به برکت وجود خیرین امنیت اقدامات خوبی در این حوزه در حال انجام است و علاوه بر این انتظار می‌رود تا واقفین نیز در این حوزه ورود کرده و موقوفاتی را جهت ارتقاء سطح امنیت در جامعه ایجاد نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha