یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1120595
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
پیام مدیرکل مرکزخدمات‌حوزه‌علمیه استان کرمانشاه در پی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

حوزه/ در گذشته رژیم صهیونیستی از حمله به ایران سخن می‌گفت و غربگرایان داخلی نیز ایران را از آمریکا می‌ترساندند اما امروز نه ایران بلکه نیروهای مقاومت که از ثمرات انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند، این نظامهای فاسد را به چالش کشیده‌اند.

خبرگزاری حوزه/ بخش فراوانی از قدرت نظام‌ها و حکومتهای مستکبر بشری، مربوط به هیمنه پوشالی آنان است که از طریق تجهیزات نظامی و رسانه برای خود ایجاد کرده‌اند، اگر این هیبت پوشالی در میان ملتها و در منظر کشورهای جهان شکسته شود، آن نظام مستکبر فروخواهد ریخت.

کاری که جبهه مقاومت در این مدت با نظام سلطه به سردمداری آمریکا و اسرائیل انجام داد، دقیقا همین بود. هیمنه پوشالی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منظر ملتها و کشورهای جهان شکسته شد و به سخره گرفته شد.

در گذشته رژیم صهیونیستی از حمله به ایران سخن می‌گفت و غربگرایان داخلی نیز ایران را از آمریکا می‌ترساندند اما امروز نه ایران بلکه نیروهای مقاومت که از ثمرات انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند، این نظامهای فاسد را به چالش کشیده‌اند.

«اَنا رَبََکُمُ الاَعلَی» آمریکا و صهیونیستها در دنیا فروریخته است و به استضعاف‌کشیدن ملتها به پایان خود نزدیک می‌شود.

هیچ کس زمانی تصور نمی‌کرد که روزی برسد نیروهای مقاومت فلسطین این چنین مقتدرانه و با رعایت تمامی جوانب امنیتی و اطلاعاتی با شکستن از تمامی سدهای امنیتی رژیم غاصب صهیونیستی عبور کرده و چندین پایگاه این رژیم را در زمان کوتاهی تسخیر کنند و ضربه کاری به او وارد کنند.

کسی تصور نمی‌کرد مقاومت لبنان علاوه بر ضربه‌های روزانه به پایگاههای مهم اطلاعاتی، امنیتی و نظامی اسرائیل، با آمریکا هماوردطلبی کند و قدرت دریایی آمریکا که با ناوها و کشتی‌های جنگی خود کسب کرده بود را به چالش بکشد و خوار و کوچک کند.

هیچ کس تصور نمی‌کرد گروههای مقاومت عراقی، به صورت متعدد پایگاههای نظامی آمریکا در عراق و سوریه را مورد هدف قرار دهند و خسارتهای فراوان به آنها وارد کنند اما آمریکا نتواند اقدام جدی و موثری برای توقف آنها انجام دهد.

کسی تصور نمی‌کرد مقاومت یمن به نقطه‌ای برسد که با ایمان، قدرت و شجاعت مثال‌زدنی، کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی را آن هم در زمانی که منطقه در شرایط جنگی قرار دارد و کشتی‌های جنگی آمریکا نیز در آبهای همان منطقه حضور دارند، توقیف کند.

سنت الهی در طول تاریخ این بوده که خداوند هیمنه فرعونها، نمرودها، کسری‌ها، قیصرها، طاغوتها و مستکبرین را با ابزار و قدرتهایی که در محاسبات ظاهری ضعیف شمرده می‌شوند و نادیده گرفته می‌شوند، بشکند. سختی، ناراحتی و عذاب این حالت برای مستکبرین، بسیار بیشتر و دردناکتر از زمانی است که از قدرت برتری شکست بخورند.

به همه مستکبرین فرصت داده می‌شود تا خود را نشان دهند و از امکانات و نعمتهای دنیا استفاده کنند اما زمانی که ظلمها و جنایات آنها به نهایت خود رسید و حجت بر همه تمام شد، آنگاه انتقام خداوند بسیار سخت و ناگهانی خواهد بود: «فَلَمَّا نَسُوا مَا ذُکِّرُوا بِهِ فَتَحْنَا عَلَیْهِمْ أَبْوَابَ کُلِّ شَیْءٍ حَتَّیٰ إِذَا فَرِحُوا بِمَا أُوتُوا أَخَذْنَاهُم بَغْتَةً فَإِذَا هُم مُّبْلِسُونَ»/ انعام آیه ۴۴

ترجمه: پس چون اندرزهایی را که به آنان داده شده بود، فراموش کردند، درهای هرگونه نعمت را به رویشان گشودیم (و در رفاه و مادّیات غرق شدند) تا آنگاه که به آنچه داده شدند دلخوش کردند، ناگهان آنان را (به عقوبت) گرفتیم پس یکباره محزون و نومید گردیدند.

برنامه و پروژه الهی این است که مستضعین جایگزین مستکبرین شوند و حاکمان و وارثان زمین گردند: «وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ»/ قصص آیه ۵.

عصر حاضر عصر انتقام از مستکبرین عالم است و وعده‌های الهی به تدریج در حال تحقق هستند.

محسن رضایی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha