پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
سید حسن ربانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی بر ضرورت تبیین خدمات بسیج در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی، در دیدار با شورای بسیج وزارت جهاد کشاورزی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) مظهر تمام عیار جهاد تبیین هستند و به گونه ای که کربلا در کربلا می ماند اگر  زینب نبود .

وی بیان کرد: صبوری، قهرمانی، شجاعت، زهد، شایستگی و پاک‌دامنی در کنار کسب علم و دانش باعث شده بود که حضرت زینب (س) جایگاه بالایی داشته باشند و امیدواریم این الگو همواره برای ما زنده‌تر بماند و بیشتر بتوانیم از این الگو استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: شرایط بسیار سخت و تلخ و ناگواری بر مظلومین فلسطین و غزه می‌گذرد و کلمات نمی‌تواند بزرگی این فاجعه را نشان دهد؛ همه باید برای نجات مردم مظلوم غزه و نجات امت اسلامی و بشریت از دست این مجموعه شرور دعا کنیم.

وی فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان تبریک گفت و افزود: هفته بسیج فرصت بسیار مناسبی برای بیان ارزش‌ها و کمالات بسیج است و ضرورت دارد نقشی که بسیج در جامعه دارد برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی ارزشمند و استثنایی برای اعتلای بسیجیان است گفت: بسیجیان مورد عنایت خداوند قرارگرفته‌اند که در این مسیر حرکت کرده و به مردم خدمت می‌کنند و باید روز به روز تعالی و رشد بیشتری داشته باشند که تا پایان بسیجی باقی بمانند؛ اگر روز به روز حالت عبودیتمان نسبت به خداوند بیشتر شود امید است که تا پایان در این مسیر بمانیم و الا ممکن است انسان این سعادت را نداشته باشد که تا آخر بسیجی بماند.

وی بیان کرد: بسیجیان بایستی عملکرد خود در سال گذشته را ارزیابی کنند و فعالیت‌های خود را در سال آینده از نظر کیفی و کمی ارتقا دهند همانطور که در قرآن و روایات بر انجام بهتر فعالیت‌ها تأکید شده است. 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تبیین فعالیت‌های بسیج را مورد تأکید قرار داد و گفت: برای تبیین فعالیت‌های بسیج بایستی از روش‌ها و زبان‌های مختلفی استفاده کرد؛ گاهی خدمات زیادی صورت می‌گیرد ولی در فضای تبلیغی و فضای مجازی به خوبی مطرح نمی‌شود که باعث می‌شود مردم از این فعالیت‌ها اطلاعی نداشته باشند.

وی استفاده از زبان هنر برای معرفی خدمات بسیج را مؤثر دانست و افزود: بسیجیان باید تلاش کنند با روش‌های مختلف و به شکل‌های گوناگون خدمات بسیج را تبیین کنند تا افکار جامعه نسبت به فعالیت‌های بسیج روشن شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha