شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بازدید موهان بانوت سفیر سابق هند در دمشق از مدرسه علمیه(گردشگری اسلامی) ناصریه اصفهان

حجت‌الاسلام زمانی از حضور سفیر سابق هند در دمشق در مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه اصفهان و گفت‌وگو با مبلغین زباندان خبر داد.

حجت الاسلام محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان اظهار کرد: موهان بانوت سفیر سابق هند در دمشق در مدرسه علمیه(گردشگری اسلامی) ناصریه اصفهان حضور پیدا کرد و با فعالیتهای مدرسه از نزدیک آشنا شد.

وی افزود: او در سفری غیر رسمی در ایران حضور پیدا کرده و جهت بازدید از آثار تاریخی ایران به شهر های مختلف ایران در حال سفر است.

مدیر مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه اصفهان گفت: اصفهان به عنوان مهمترین و زیبا ترین شهر توریستی در ایران جزء مقاصد سفر این مقام سابق هندی است، موهان بانوت در اصفهان از مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه بازدید کرد و با مبلغین مدرسه گفتگو داشت.

وی عنوان کرد: ایده مرکز تبلیغ و تبیین برای گردشگران برای او بسیار تازگی داشت و به نظر او تبیین درست از اوضاع حاکم بر جهان وظیفه هر رسانه ای است و این مدرسه هم فعالیت‌های خوبی جهت تبیین اوضاع و تنویر اذهان گردشگران انجام می‌دهد.

موهان بانوت در گفت‌وگوی خود با مبلّغ زباندان مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه عنوان کرد: این اولین بار است که فعالیت بین المللی تبیین اوضاع برای توریست‌ها توسط روحانیون در ادیان مختلف دیده است و امیدوار بود که این گونه فعالیت‌ها در همه ادیان بصورت آزادانه برپا شود.

گفتنی است، مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه اصفهان به عنوان اولین مرکز گردشگری اسلامی در ایران بصورت دائم در حال فعالیت تبلیغ بین المللی است و روزانه میزبان تعداد بسیاری از گردشگران از اقصی نقاط دنیا می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha