شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله آقا سید محمد نجفی اصفهانی(ره)

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: آثار تربیتی علمای گذشته از جمله آیت الله نجفی اصفهانی (ره) در رفتار مردم همچنان مؤثر و ماندگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی در مراسمی که به مناسبت نکوداشت آیت الله آقا سید محمد نجفی اصفهانی(ره) و ایام فاطمیه(س) در مسجد آیت الله العظمی بروجردی (ره) کرمانشاه برگزار شد، گفت: ریشه انحراف در اسلام، غصب خلافت امیرالمومنین(ع) و شهادت حضرت زهرا(س) با دسیسه یهود بر می گردد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: همان جریانی که باعث شهادت حضرت زهرا(س) شد، امروز هم عامل قتل و عام زنان و اطفال بی گناه در غزه است.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه قوم یهود با کینه از اسلام، مانع ترویج دستورات الهی است، گفت: اقدامات این گروه پلید مانع به ثمر نشستن زحمات انبیاء(ع) شد و مردم دنیا را از چشمه جوشان معارف اهل بیت(ع) محروم کردند.

وی تصریح کرد: نمونه بارز تربیت مکتب اهل بیت(ع) را در دوران معاصر امام خمینی(ره) در ایران و شیخ زکزاکی در آفریقا هستند که میلیون ها نفر را به مکتب اهل بیت(ع) هدایت کردند.

این استاد حوزه، آیت الله نجفی اصفهانی(ره) را از مصادیق علمای ربانی دانست و اظهار کرد: ایشان با اعتقاد راسخ و عملکرد الهی خود مردم را به سمت ارزشهای الهی دعوت کرد، به طوری که با گذشت سالها از رحلتش، آثار تربیتی، گفتار و رفتارش در شهرستان هرسین باقی است.

وی در پایان، مهمترین گرایش امتها به دین اسلام را سیره علمی و عملی علمای اسلام دانست که با نابودی کامل اسرائیل، گرایش به اسلام به صورت جهانی فراگیر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha