شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پنجمین نشست تخصصی «گردشگری مقاومت» در مشهد

حوزه / پنجمین نشست تخصصی «گردشگری مقاومت» با حضور فعالان شهرهای حوزه مقاومت، روزهای ۹ و ۱۰ آذرماه در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، پنجمین نشست تخصصی «گردشگری مقاومت» با موضوعات بررسی «تحولات طوفان الاقصی بر معادلات غرب آسیا و جهان»، «نقش رجال خراسان در تحولات سیاسی اجتماعی ایران و تاریخ معاصر»، «ظرفیت های خراسان رضوی در گردشگری مقاومت»، «چگونگی مردمی سازی گردشگری مقاومت»، «نقش ادارات میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی شهرداری ها در ایجاد زیرساخت، ارائه تسهیلات و پشتیبانی کانون های مردمی در مراکز استان ها و شهرها»، «بررسی توسعه زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری گردشگری مقاومت» روزهای ۹ و ۱۰ آذرماه در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد برگزار می شود.

در اولین روز از این نشست حجت الاسلام فکوری دبیرگردشگری مقاومت و حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نماینده سابق مقام معظم رهبری در سوریه به تحولات طوفان الاقصی بر معادلات غرب آسیا و جهان خواهند پرداخت.

حسین باغگلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد درباره جایگاه حرم اهل البیت (علیهم السلام) و امامزادگان در گردشگری سخنرانی خواهد کرد. علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز ضرورت پرداخت به اطلس مقاومت را بررسی می کند.

از دیگر سخنرانان این نشست حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، یوسف نوری مشاور وزیر امور خارجه و اردکانی مسئول میز گردشگری مقاومت می باشند.

انتهای پیام

پنجمین نشست تخصصی «گردشگری مقاومت» در مشهد برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha