سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
حجت الاسلام فلاح شیروانی

حوزه/ مدیر مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی با بیان اینکه نظریه نظام انقلابی در اوج قرار دارد گفت: باید از تمام ظرفیت و توان حوزه برای ترویج این نظریه استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فلاح شیروانی از اساتید حوزه علمیه امروز در پیش‌نشست علمی همایش نظریه نظام انقلابی مبانی، الزامات و راهبردها که در سالن همایش‌های دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک حرف نو است که با آن عصر جدیدی را رقم زدیم.

وی با اشاره به اینکه این حرف نو توحید است، مطرح کرد: پایه‌ریزان انقلاب اسلامی حرفی جز حرف خدا نداشته و ندارند.

مدیر مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی با بیان اینکه توحید به معنای اصالت و تفسیر انسان است، عنوان کرد: شرق و غرب خدا را یا کنار گذاشتند و یا کلا انکار کردند و در هیچ موضوعی دغدغه خدا را ندارند.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ پیامبران نیز به دنبال حرف نو و حرف خدا بودند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به دلایل متعدد قطعا معجزه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح شیروانی با بیان اینکه دستاورد انقلاب اسلامی، انسان جدید است، تصریح کرد: انسان جدید می‌تواند تمدن ایجاد کند و این دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس نظریه ولایت می‌توانیم قیام مردم غزه را توصیف کنیم، یادآور شد: امروز در محور مقاومت انسان جدید متولد شده است و تغذیه این انسان جدید نیز ولایت است.

مدیر مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی با بیان اینکه نظریه نظام انقلابی در اوج قرار دارد و خود تهاجم است، ابراز کرد: باید از تمام ظرفیت و توان حوزه برای ترویج این نظریه استفاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha