چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ابهر گفت: دشمن در حال تلاش است تا کانون گرم خانواده را از بین ببرد و در این راستا عفت، محبت و فرزندآوری در خانواده‌ها را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ابهر با دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: در روایات گوناگونی به جایگاه عقل و اهمیت بکارگیری عقل اشاره شده است و انسان‌ها با تیکه بر عقل خود باید از گناه دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه انسان‌ها باید با تفکر خود قوانین الهی را استخراج و از آنها بهره بگیرند، ادامه داد: فرد عاقل و عالم با وجود پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی‌های موجود، می‌داند که در پس تمام اینها خداوند وجود دارد و خالق همه چیز خداوند است.

خطیب نمام جمعه ابهر در ادامه در خطبه‌ دوم نماز جمعه، اظهار کرد: جاده‌های حادثه خیز را باید اصلاح کرد تا از حادثه‌های ناگوار جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه اعتبار هزینه می‌شود تا مشکلات مردم حل شود، متذکر شد: اعتبارات باید به طور کارشناسی شده هزینه شوند تا موجب رفع مشکل شود.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه والا خانواده، تصریح کرد: دشمن در حال تلاش است تا کانون گرم خانواده را از بین ببرد و در این راستا عفت، محبت و فرزندآوری در خانواده‌ها را نشانه گرفته است.

مرادپور با اشاره به اینکه دشمنان برای نخبگان و کودکان شیعه نقشه می‌کشد، یادآور شد: دشمنان با برنامه ریزی و نقشه‌های شوم سعی دارند فرزندآوری را کاهش دهند.

امام جمعه ابهر با اشاره به ظلم‌هایی که اسرائیل به مردم فلسطین و غزه می‌کند، عنوان کرد: سیستم معیوب بچه‌کش اسرائیل محکوم به فنا است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس مسئله مهمی است؛ همه ما شاهد برکات دولت انقلابی و مجلس انقلابی هستیم. تدین، کارآمدی، دلسوزی و شجاعت تعدادی از خصوصیت‌هایی است که نمایندگان باید داشته باشند و به طور جهادی برای مردم خدمت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha