شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ش

حوزه / حجت الاسلام قاسمی، گفت: مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان مهم مدیریت کشور و مظهر مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی درخطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش کویرات در مصلای این شهر، یکی از مصادیق تقوای الهی را حفظ زبان دانست و اظهار داشت: کسی که به یاد خدا باشد هرگز زبانش به گناه، غیبت، دروغ، تهمت و شایعه آلوده نمی‌شود.

امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل، با بیان اینکه یکی از آفات زبان اگر کنترل نشود شایعه پراکنی است، گفت: متاسفانه امروز یکی از شگردهای دشمن برای ایجاد اختلاف و متشنج نمودن فضای آرام جامعه، ساختن شایعات بی‌اساس و دروغین و پخش آنها در سایت‌های بیگانه و در فضای مجازی است.

وی تصریح کرد: دشمنان شایعات را می‌سازند و افراد ساده لوح هم متاسفانه عامل انتشار اخبار کذب و دروغ و تهمت می‌شوند که این کار حرام است و باید از آن پرهیز کرد.

حجت الاسلام قاسمی ضمن گرامی داشت دهم آذر سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس، اظهار کرد: این شهید، مردی بزرگ، مقاوم، ظلم ستیز و با بصیرت بود، او معتقد به حاکمیت اسلام و مظهر حریت و آزادگی بود و هزینه آن را که اهانت‌ها و سرانجام شهادت بود به جان خرید.

امام جمعه ابوزید آباد، با بیان اینکه شجاعت و ظلم ستیزی شهید مدرس، حضرت امام(ره) را به شدت شیفته خود کرده بود، یادآور شد: امام راحل می‌فرمودند، مدرس مرد قدرتمندی بود برای اینکه الهی بود و چون برای خدا می‌خواست کار بکند، نمی‌ترسید.

حجت الاسلام قاسمی، مجلس شورای اسلامی را یکی از ارکان مهم مدیریت کشور و مظهر مردم سالاری دینی دانست و خاطرنشان کرد: اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را چهره‌های جوان و انقلابی خدوم ارزشمدار، عدالت محور، ولایتمدار و سختکوش تشکیل می‌دهند و مایه آرامش و امید دوستان و مایه ناراحتی و یأس دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه مجلسی مطلوب امامین انقلاب است که در رأس امورش، اسلام، قرآن، قوانین شرع مقدس اسلام، تقوا محور، عدالت محور و ولایت محور باشد، اظهار کرد: مجلسی با بصیرت و شجاع است که در برابر زیاده خواهی دولت‌های بیگانه و دشمنان داخلی مدرس وار باشد و نمایندگانش نیز حضوری فعال و دارای وجدان کاری باشند.

امام جمعه بخش کویرات، مهم‌ترین شرایط یک نماینده مجلس را تدین، کارآمدی، دلسوزی و شجاعت دانست و بیان کرد: اگر این چهار شرط در نماینده جمع شود، همان کاری را که شما مردم آرزو و توقع دارید، انجام خواهد داد.

حجت الاسلام قاسمی، ضمن اشاره به روز ۱۶ آذر روز دانشجو و با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند بیدار کننده جامعه باشند، اظهار کرد: شهید بهشتی می‌فرمود که دانشجو موذن جامعه است، وقتی که خواب بماند مردم هم خواب می‌مانند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha