جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
یاسر باقری

حوزه/ حجت‌الاسلام باقری گفت: بسیج سازندگی با آبرسانی به ۱۳۴ روستا در فاز اول، ۲۴۳ روستا در فاز دوم و بیش از ۴۰۰ روستا در فازهای بعدی حرکت عظیم جهادی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام‌ یاسر باقری، امام جمعه جعفرآباد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به همایش ملی تکریم شبانان و گله‌داران عشایر استان اردبیل که توسط بسیج سازندگی در اردبیل برگزار شد، گفت: بسیج سازندگی با آبرسانی به ۱۳۴ روستا در فاز اول، ۲۴۳ روستا در فاز دوم و بیش از ۴۰۰ روستا در فازهای بعدی، حرکت عظیم جهادی انجام داده است که قابل تقدیر است.

وی افزود: این اقدام بسیج سازندگی موجی از امیدآفرینی در عشایر ایجاد کرده است. بسیاری از عشایر که به دنبال کار و درآمدزایی مهاجرت کرده بودند، اکنون با فراهم شدن زمینه های مهاجرت معکوس، در حال بازگشت به ایل و طایفه خود و از سرگیری تولیدات هستند.

امام جمعه جعفرآباد همچنین خواستار حضور مسئولان عالی رتبه کشور و استان اردبیل در مناطق عشایری شد و گفت: این حضور همراه با موجی از امیدآفرینی در عشایر است.

وی تصریح کرد: همانطور که مسئولان حاکمیتی به جایگاه والای عشایر واقف هستند و خودشان را خدمتگزار این عرصه معرفی می‌کنند، عشایر نیز قدردان نظام و حاکمیت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha