شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
میر عباس زاده

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: بسیج در فرآیند فرهنگ‌سازی جامعه نقش مؤثر و گسترده‌ای دارد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، امروز شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ در راستای احیای فریضه انسان ساز و جامعه پرداز امر به معروف و نهی از منکر، پیمان نامه همسنگر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل امضا شد.

حجت الاسلام میرعباس زاده گفت: نقش سپاه پاسداران در احیا فریضتین و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیار مهم است. این نهاد نظامی با تأکید بر اصول دینی و اخلاقی، به عنوان یک نهاد مدافع انقلاب اسلامی و مردم، تلاش می‌کند تا با ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی، به حفظ فرهنگ اسلامی و ترویج عدالت و عدالت‌خواهی در جامعه کمک کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل اظهار کرد: سپاه پاسداران با برگزاری برنامه‌های آموزشی، فرهنگسازی و ترویج مفاهیم دینی و اخلاقی، به حفظ فرایندهای فریضتین و امر به معروف و نهی از منکر کمک می‌کند.

وی افزود : نقش بسیج در فرهنگسازی جامعه به معنای ترویج ایده‌ها، ارزش‌ها و مفاهیمی است که توسط سازمان‌های بسیجی و نهادهای مرتبط با آن ارائه می‌شود. این نقش شامل ترویج انقلاب، دفاع مقدس، اخلاق اسلامی، عدالت اجتماعی و سایر موضوعات مرتبط با فرهنگ و ارزش‌های جامعه است.

میرعباس زاده ادامه داد : بسیج در فرآیند فرهنگ‌سازی جامعه نقش مؤثر و گسترده‌ای دارد و به عنوان یک نهاد فعال در جامعه، تأثیر قابل توجّۀی بر روند تحولات فرهنگی دارد.

انتهای پیام

منبع: ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha