شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دومین کنگره بین المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی

حوزه/ دومین کنگره بین المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی (مکتب هنر رضوی)، آذر ماه به مدت دو روز در مشهد در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مراسم افتتاحیه دومین کنگره بین المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، مجید شاه حسینی رئیس فرهنگستان هنرو حسن بلخاری عضو شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

این همایش در ۴ پنل با موضوعات گفتمان مکتب هنر رضوی از جمله در بخش بین‌الملل، در دوران معاصر به مدت دو روز در بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی با ارائه مقالات اساتید حوزه و دانشگاه داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

احیای گفتمان رضوی در زیست جهان معاصر، تأملی در اقتضائات روشی پژوهش در هنر رضوی، مکتب هنر رضوی تقویت کننده دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، چیستی مفهوم مکتب رضوی و تبیین مکتب هنر رضوی از جمله موضوعات مقالات ارائه شده در این کنگره خواهد بود.

گفتنی است دومین کنگره بین‌المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی (مکتب هنر رضوی) به‌مدت دو روز در مشهد ۲۲ و ۲۳ آذرماه در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha