شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جعفر زاده سازمان تبلیغات

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برای تربیت نسل فاطمی باید اصول و ارزش های اسلامی را سرلوحه امور قرار داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت الاسلام قاسم جعفرزاده روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه در مسجد جنت سرای نیر با اشاره به جایگاه ویژه تربیت فرزند در همه اقوام جهانی، اظهار کرد: در اسلام این جایگاه به خاطر دستورات دینی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

وی با بیان اینکه ما اگر بخواهیم فرزندانی همچون حسنین (ع) داشته باشیم باید شیوه تربیتی حضرت فاطمه (س) را به عنوان الگویی تمام عیار در نظر بگیریم، افزود: فاطمه زهرا (س) الگویی کامل و پاک هستند که با در نظر گرفتن شیوه تربیتی ایشان می توان فرزندان صالحی به جامعه اسلامی تحویل داد.

جعفرزاده با اشاره به اینکه تربیت فرزندان باید بر اساس اصول و ارزش های اسلامی باشد، تصریح کرد: والدین باید با الگوگیری از حضرت فاطمه (س) در تربیت فرزندان خود اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه تربیت فرزند باید از دوران طفولیت آغاز شود، گفت: والدین باید از همان دوران کودکی فرزندان خود را با اصول و ارزش های اسلامی آشنا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه تربیت فرزند یک وظیفه بزرگ و سنگین است، خاطرنشان کرد: والدین باید با توکل به خدا و با تلاش و کوشش، فرزندانی صالح و شایسته تربیت کنند.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی امینیان، امام جمعه نیر با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه (س) در اسلام، گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام عیار برای زنان مسلمان هستند.

وی با بیان اینکه زنان باید با الگوگیری از حضرت فاطمه (س) در عرصه های مختلف زندگی موفق باشند، افزود: زنان باید در تربیت فرزندان خود اهتمام داشته باشند و فرزندانی صالح و شایسته تربیت کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha