شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1125853
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
تصاویر / آیین تشییع دو شهید گمنام در همدان

حوزه/ پیکر مطهر پنج شهید خوشنام دفاع مقدس امروز با حضور مردم شهید پرور بوشهر همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پیکر مطهر پنج شهید خوشنام دفاع مقدس امروز با حضور مردم شهید پرور بوشهر و مسئولین استان همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تشییع شد.

این مراسم معنوی که از بسیج مرکزی تا گلزار شهدای شهر بوشهر برگزار شد، مردم شهیدپرور فرزندان خود را روی دستان خود تشییع کردند و سپس پیکر مطهرشان را برای خاکسپاری در مناطق مختلف استان بدرقه کردند.

رسول غریبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در حاشیه مراسم تشییع شهدای گرانقدر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره محل خاکسپاری این شهدا گفت: یک شهید در روستای گلکی شهرستان تنگستان، یک شهید در روستای آبطویل شهرستان بوشهر، ۲ شهید در روستای دهقاید و شهر بوشکان دشتستان و یک شهید در شهرک پردیس شهرستان جم خاکسپاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهدای یادشده در عملیات‌های والفجر مقدماتی و ۳، بیت‌المقدس ۴ و کربلای ۵ جانشان را تقدیم انقلاب کردند ابراز داشت: محل شهادت پنج شهید گمنام یاد شده مناطق مهران، بندی‌خان، شلمچه و فکه است.

غریبی با بیان اینکه سن این رزمندگان هنگام شهادت بین ۲۴ تا ۴۵ سال بوده است اظهار داشت: پیش از این ۱۶۸ شهید گمنام در ۷۰ نقطه استان خاکسپاری شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر افزود: با حضور این پنج شهید، شمار شهدای گمنام ۱۷۳ و تعداد گلزار آنها به ۷۵ نقطه افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha