شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1126169
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
شهید گمنام اردبیل

حوزه/مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با ایام فاطمیه، پیکر ۹ شهید گمنام در استان اردبیل تشییع و تدفین شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در بوستان شهرک اداره اردبیل گفت: همزمان با ایام فاطمیه، پیکر ۹ شهید گمنام در استان اردبیل تشییع و تدفین شدند.

علی واحد در این مراسم اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد حضور ۹ شهید گمنام در استان بودیم تا بار دیگر عطر جهاد، شهادت و ایثار در این استان پیچیده شود.

وی افزود: دیروز پیکر شهید گمنام در محوطه دانشگاه فرهنگیان تشییع و تدفین شد تا فضای علمی استان نیز معطر به عطر شهدا و یاد و خاطره ایثاری آنها باشد.

واحد ادامه داد: امروز نیز شاهد مراسم تشییع در بوستان شهرک اداری اردبیل هستیم تا پیکر این شهید والامقام نیز تدفین و به خاک سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در ایام فاطمیه ۹ شهید گمنام برای استان در نظر گرفته شده بود، گفت: ما نسبت به تدفین و تشییع این شهدای والامقام اقدام کرده و در مناطق مختلف استان شاهد برگزاری آیین‌های بزرگداشت این شهدای والامقام بودیم.

واحد تأکید کرد: تلاش ما بر این است تا برای این شهدای گمنام یادمان‌های ارزشمندی را تهیه و تدارک ببینیم تا همواره در تاریخ این کشور یاد و خاطره این دلاورمردان عرصه دفاع از ناموس و حیثیت این کشور به یادگار بماند.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز تمام امنیت، سلامت و عزت خود را مرهون شهدا هستیم که با قدرت و صلابت در عرصه‌های هشت سال دفاع مقدس حاضر شده و توانستند کشور را به اوج عزت و عظمت برسانند.

واحد با بیان اینکه حضور این شهدا همراه با نعمت و برکت برای این استان بوده است، گفت: قطعاً در سال‌های آینده نیز حضور شهدای گمنام و تشییع پیکر آنها می‌تواند فرصتی بی‌نظیر در همراهی مردم برای دفاع از سلحشوران این مرز و بوم باشد.

وی یادآور شد: در استان اردبیل شاهد حضور و تشییع پیکر بیش از ده‌ها شهید گمنام بودیم که همه مناطق استان به نوعی میزبان این شهدا بوده‌اند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha