شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ورزشکاران همدان

حوزه / امام جمعه همدان، گفت: شاید اختلافات نظرهایی وجود داشته باشد، اما در مسابقات و میدان‌هایی که با طرف خارجی روبرو هستیم شاهد به وجود آمدن وحدت در جامعه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، امروز در آیین تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار داشت: باید از همت بلند شما ورزشکاران تشکر کنیم.

وی با تأکید بر اینکه احترام به وطن به کار شما اهمیت مضاعفی می‌دهد، گفت: ورزشکاران ما توانستند در عرصه رقابت‌های بین المللی پرچم ایران اسلامی را بر افراشته کنند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه شاید اختلافات نظرهایی وجود داشته باشد، اما در مسابقات و میدان‌هایی که با طرف خارجی هستیم شاهد به وجود آمدن وحدت در جامعه هستیم، اظهار کرد: هر زمان این انسجام‌ها بیشتر شود، موفقیت‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: با وجود این تعداد از ورزشکاران و قهرمانان در استان همدان، این خطه را باید استانی زر خیز و قهرمان پرور نامید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، احترام به پیشکسوتان را ضروری دانست و یادآور شد: از عوامل موفقیت احترام به پیشکسوتان و بزرگان در رشته‌های ورزشی است.

وی با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: مسئولان تلاش کنند تا ورزش ارزان، همگانی و در دسترس همه مردم و ورزشکاران قرار گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha