شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فاضلیان

حوزه / حجت الاسلام فاضلیان گفت: در حدود ۹ ماه از سال گذشته، سالی که مقام معظم رهبری آن را سال مهار تورم نامگذاری کردند، بنابراین خوب است که مسئولان گزارش دهند چقدر به این فرمایش عمل کرده‌اند و آیا تورم مهار شده است؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان امام جمعه موقت همدان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: بمباران بیمارستان و کشتار زنان و کودکان بی پناه نشانه پستی و اوج رذالت رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: در حالی این رژیم منحوس شبانه روز در حال جنایت است که مدعیان حقوق بشر همچنان ساکت هستند و قدرت‌های دنیا در برابر این همه جنایت و خیانت، سکوت کرده‌اند.

امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: کوچکترین سکوت در برابر دشمن و این نسل‌کشی‌های آشکار را باید خیانت به بشریت دانست، چرا که حمایت و دفاع از مظلوم در مقابل ظالم یک اصل بشری است.

وی با اشاره به اینکه در اسفند امسال انتخابات را در پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: در عرصه برگزاری انتخابات رعایت تقوا از ضرورت‌هاست که هم مجریان انتخابات و هم کاندیداها باید نسبت به آن حساس باشند.

حجت الاسلام فاضلیان، یادآور شد: افرادی که در این انتخابات شرکت می‌کنند، فراموش نکنند صندلی‌های مجلس شورای اسلامی ثمره خون ۲۰۰ هزار شهید است و اگر خدای نکرده خلاف شرع و قانون عمل کنند، این یعنی خیانت به خون شهدا.

وی در ادامه با انتقاد به گرانی‌های موجود در بازار و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده است، ابراز کرد: مسئولان برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور اقدامات جدی را در دستور کار قرار دهند، چرا که مهم‌ترین خواسته مردم مهار تورم و گرانی‌ها است.

امام جمعه موقت همدان، با بیان اینکه یکی از مشکلات در بازار تفاوت چشمگیر قیمت‌ برخی اجناس است، اظهار کرد: مسئولان نسبت به نظارت بر بازار توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: در حدود ۹ ماه از سال گذشته، سالی که مقام معظم رهبری آن را سال مهار تورم نامگذاری کردند، بنابراین خوب است که مسئولان گزارش دهند چقدر به این فرمایش عمل کرده‌اند و آیا تورم مهار شده است؟

حجت الاسلام فاضلیان، با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: مادران ایثارگران و رزمندگان جلوه‌های درخشانی از تصویر زن مسلمان در جهان هستند و قدردانی از آنها یک وظیفه همگانی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha