شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام اسماعیل بحرانی امام جمعه موقت آبدان

حوزه/ حجت الاسلام بحرانی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا الگوی زنان عزتمند و شرافتمند هستند گفت: باید همه ما قدردان صبر و استقامت و ایثارگری مادران و همسران شهدا باشیم.

حجت الاسلام اسماعیل بحرانی دعوت امام جمعه موقت آبدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، از مردم برای حضور در مراسم سالگرد شهدای گمنام و نیز سالروز وفات ام البنین(س) دعوت کرد و گفت: فرزندان ام البنین اسوه ایمان و بندگی خدا و ولایتمداری و بصیرت هستند، سالروز وفات ام البنین در شهر ما مصاف است با سالگرد دفن شهدای گمنام و هر ساله مراسماتی برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم قدرشناس و شهید پرور آبدان در مراسم شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و استقبال از شهید گمنام، از همه مردم مؤمن و انقلابی دعوت کرد تا در مراسم وفات ام البنین و سالگرد شهدای گمنام این شهر حضوری فعال داشته باشند.

حجت الاسلام بحرانی با بیان این که مادران و همسران شهدا الگوی زنان عزتمند و شرافتمند هستند گفت: باید همه ما قدردان صبر و استقامت و ایثارگری مادران و همسران شهدا باشیم.

امام جمعه موقت آبدان افزود: مادران شهدا افتخار همه ما هستند مادرانی که در دامن خود فرزندانی را تربیت کردند که این فرزندان مجاهدانه در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و مخلصانه جان خود را در راه اسلام و انقلاب و ولایت نثار کردند.

وی یاد و خاطره همه مادران و همسران شهدا را که الگوی صبر و مقاومت و ایثار هستند گرامی داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha