شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دبیر مجمع همدلی و مواسات و کارآفرینی ستاد کانون های مساجد استان قم

حوزه/ دبیر مجمع همدلی و مواسات و کارآفرینی ستاد کانون های مساجد استان قم گفت: همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه(سلام الله علیها) ۲ تن گوشت قربانی میان ۱۲۰۰ خانواده نیازمند به همت این محفل و مجمع توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، صادق قمی مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله و دبیرمجمع همدلی و مواسات و کارآفرینی استان قم در گفت و گویی با اشاره به آغاز بکار این مجمع طی یک ماه گذشته گفت: با هدف هم افزایی فعالیت های تخصصی، مجامع تخصصی مختلفی در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم شکل گرفت.

وی با بیان اینکه مجمع همدلی و مواسات و کارآفرینی یکی از این مجامع است ادامه داد: بر این اساس کانون هایی که در زمینه های محرومیت زدایی، همدلی و مواسات و کارآفرینی به صورت تخصصی کار می کنند و این موضوعات در فعالیت آنها نمود بیشتری دارد ذیل این مجمع قرار می گیرند.

قمی با اشاره به شیوه عضوگیری در مجامع تخصصی گفت: در مرحله اول عضوگیری قواعد و چارچوب ها به کانون ها اعلام می شود و بعد از عضوگیری با برگزاری همایش انتخاب هیات اجرایی ، مجمع به کار خود ادامه می دهد.

دبیرمجمع همدلی و مواسات و کارآفرینی استان قم با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله عضوگیری هستیم گفت: تا امروز ۱۱۰ کانون اعلام آمادگی کرده اند که از این تعداد تاکنون حدود ۳۰کانون مراحل اولیه را گذرانده اند.

وی افزود: کانون هایی که عضویت آنها قطعی شود می توانند در فعالیت ها مشارکت کنند از جمله توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان که همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه(س) انجام خواهد شد.

قمی تصریح کرد: توزیع گوشت قربانی با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و خیّرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت مجمع همدلی و مواسات و کارآفرینی استان قم همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه(س) انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، ۱۲ مجمع تخصصی در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تعریف شده است که جلسات اولیه با دبیران این مجامع برگزار شده است و ان شالله ۵ مجمع درسال جاری و مابقی تا سال آینده به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha