شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید محمد حسین راجی

حجت‌الاسلام والمسلمین راجی، با انتقاد از عده‌ای که می‌گویند مباحث را نباید سیاسی کنید، اظهار کرد: مرگ بر آمریکا اعتقادی‌ترین شعار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسین راجی پیش از ظهر امروز در تجمع عظیم ۹ دی مردم همدان که در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد، با تأکید بر لزوم بصیرت افزایی در جامعه، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و هجمه‌های دشمنان، بصیرت افزایی را باید از اوجب واجبات دانست.

وی به تشریح معنای بصیرت پرداخت و گفت: بصیرت تنها تشخیص حق از باطل نیست، بلکه معنای واقعی آن تشخیص حق از حق‌نماست.

مدیر اندیشکده راهبردی سعداء با تأکید بر اینکه ایمان اصل است، گفت: استقامت، خود را در کفر و بحران‌ها نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی کارهایی که امیرالمومنین(ع) انجام دادند سخت‌تر از کارهای پیامبر(ص) بود، مطرح کرد: آن جایی که حضرت امیر(ع) سه جنگ انجام دادند که هر سه با مسلمانان بود، از این دست سختی‌ها بود و تنها کسانی با ایشان ماندند که بصیرت داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین راجی، با انتقاد از عده‌ای که می‌گویند مباحث را نباید سیاسی کنید، اظهار کرد: مرگ بر آمریکا اعتقادی‌ترین شعار است.

وی افزود: از مصادیق صالحین آن است که دشمنان را به خشم می‌آورند که نمونه آن را در سیره زندگی شهید همدانی و شهید سلیمانی مشاهده کرده‌ایم.

مدیر اندیشکده راهبردی سعداء، با اشاره به اینکه حضور مردم همدان دو روز زودتر از حماسه ۹ دی سال ۸۸، نشان از بصیرت مردم این منطقه دارد، اظهار کرد: دشمن، شخص ولی فقیه را مرکز آتش و هجمه‌ای خود قرار داده چرا که می‌داند تمام شکست‌هایش از این ناحیه است.

وی خوشبختی دنیا و آخرت را وابسته به نشستن پای نایب امام عصر دانست و یادآور شد: بصیرت تنها این نیست که انسان کار خوب انجام دهد، بلکه باید بهترین کار را انجام دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین راجی، با تأکید بر اینکه اگر اولویت‌ها جابه‌جا شود یعنی غفلت کرده‌ایم و بصیرت را از دست داده‌ایم، گفت: امروز وظیفه ما این است که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و ببینیم ایشان چه موضوعی را اولویت می‌دانند و ما نیز به آن بپردازیم.

وی تصریح کرد: راه برون‌رفت از مشکلات توجه به اوامر ولی فقیه است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha