شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
ب

حوزه / محفل انس با فرشتگان «ایتام » منطقه کاشان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، خیرین و حامیان فرشتگان صبح امروز در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان محفل انس با فرشتگان «ایتام » منطقه کاشان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، خیرین و حامیان فرشتگان صبح امروز در شهر کاشان برگزار شد.

محمد تقی چاکری رئیس هیات مدیره موسسه خیریه اطعام الایتام (ع) کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت ها بر لزوم پرهیز از دروغگویی و حسادت تاکید کرد و گفت: برای فراهم کردن جامعه ای زیبا برای فرشتگان باید از دروغگویی و حسادت بر حذر باشیم.

چاکری ضمن انتقاد از عدم پخش مشکلات ایتام ازطریق رادیو کاشان گفت: باید فعالیت ها و مشکلات ایتام تحت پوشش این موسسه از طریق رادیوکاشان پخش شود.

وی افزود: این مؤسسه خیریه تنها به فکر غذای جسم ایتام نیست، بلکه غذای روح و روان را نیز فراهم می‌کند و با تشکیل کلاس‌های آموزش خطاطی، ورزشی، فن بیان، نقاشی، قرآن در راستای رشد و پیشرفت این عزیزان پیشگام است.

رئیس هیات مدیره موسسه خیریه اطعام الایتام حضرت بقیه الله الاعظم (ع)کاشان با بیان اینکه بالغ بر دو هزار و دویست نفر از ایتام منطقه کاشان و آران و بیدگل و حومه تحت پوشش این موسسه خیریه هستند. گفت: ایتام تحت پوشش از سنین کودکی تا ۲۵سال می باشند.

چاکری تصریح کرد: درصورتی که زیرساخت های این موسسه فراهم شود آمادگی تحت پوشش قراردادن ایتام غزه را نیز داریم.

رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه اطعام‌الایتام کاشان با بیان اینکه ایتام مؤسسه از خدمات پزشکی، درمانی، کمک تحصیلی، آموزشی، ورزشی و پوشاک و غذا برخوردارند، تاکید کرد: بیش از ۶۰۰ جلد کتاب نیز برای مطالعه در اختیار این عزیزان قرار داده شده است.

وی به در دست اجرا بودن ساختمان این مؤسسه در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع که از سوی خیر نیک‌اندیش دکتر مجتبی کرباسچی اهدا شده، اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۵ میلیارد تومان تا مرحله سقف‌ریزی هزینه شده و تکمیل آن به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

چاکری خاطرنشان کرد: در بخشی از این مجتمع با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع درمانگاه فوق تخصصی ارتوپدی شامل اتاق عمل، ۵ سالن هر یک با ظرفیت ۷۰۰ نفر، سالن‌های چند منظوره، گالری و نمایشگاه عکس و رستوران با ظرفیت ۲۰ هزار پرس غذا و دو طبقه پارکینگ در حال ساخت است.

رئیس هیات مدیره موسسه خیریه اطعام الایتام (ع) کاشان با بیان اینکه این ساختمان در ۴ طبقه بنا شده است تصریح کرد :فقط برای تجهیز امکانات زیر زمین این ساختمان نیاز به ۷ میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha