دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مصاحبه با آیت الله سیفی مازندرانی

حوزه/ آیت الله سیفی مازندرانی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه به بیان زوایای گوناگون زندگی شخصی، علمی، اجتماعی و تبلیغی خود پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 1
    کیفیت صدا خیلی بد
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر حضرت آیة اللّه بزرگوار جناب آقای سیفی مازندرانی دامت برکاته و اطال اللّه حیاته الکریمة ، چون خیلی معظم له را دوست دارم ، و خیلی هم از بیانات مبارکشان استفاد ه کردم خدای تعالی بر عمر و عزّت و توفیقاتشان بیفزاید ، اکنون ازخدمت با سعادتشان می پرسم ، در جریان ازدواج مبارکشان چطور شده بود که فرموده بودند ، بیشتر از این نمیتوانم صبر کنم : نمیدانسته اید باصبر غوره __ شودانگور بقریه یا بکوره ؟__ چرا گفتید صبرم بیش از این نیست __ مگر این گفته ای از یک حکیم نیست ؟ با عرص ادب و ارادت ، دوستدار و خدمتگذار کوچکشان ، محمد مهدی اسلامی
    • سیره تعجیلی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      0 0
      در ازدواج بایستی تعجیل کرد. ساده زیستی امکان سرعت در ازدواج را فراهم می کند. این درس است برای دیگران که سخت نگیرند، امام صادق علیه السلام بعد از فوت همسرش فاصله ی آنچنانی نیانداخت و به دیگران آموخت که زن بهشتی در جنت برزخی متنعم است مرد نیز بایستی زندگی معمولش را ادامه دهد کما این که زن نیز پس اعتداد چنین است.
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    __ بسمه تعالی __ قال اللّه تعالی فِي کتابه الکریم و خطابه العظیم : استبقوا الخیرات . با سلام و احترام بر سرور ارجمند و بزرگوارم که با عنوان « سیره تعجیلی » به پرسش این بنده ی ِ حقیر جواب نیکوئی مرقوم فرموده اند ، از باب تشکر بخدمت با سعادتشان عرض می کنم : از این پاسخ که دادید بس تشکر __ کنم زیراکه با آن است تذکر __ به سبقت در امور خیر آیه__ وجود دارد بقر آن مثل رایه __ با عرض ادب و ارادت ، دوستدار و خدمتگذار کوچکتان محمد مهدی اسلامی
    • محمد مهدی اسلامی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      0 0
      __ بسمه تعالی __ گذشته از روایات ،برای پیشی گرفتن از یکدیگر در امور خیر ( که سرعت گرفتن برای سبقت گرفتن است لازم است .علاوه بر این ،قر آن کریم بصراحت نیز سرعت گرفتن در انجام امور خیر را بیان فرموده است . انَّهم کانوا یسارِعُون فی الخَیراتِ. وَ سارِعُوا إِلی مَغْفِرَةٍ مِنْ رَبِّکمْ وَ جَنَّةٍ عَرْضُهَا السَّماواتُ وَ الْأَرْضُ أُعِدَّتْ لِلْمُتَّقِینَ . یسارعون في الخیرات و اولئک من الصّالحین .
    • ارادت IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      0 0
      سلام علیکم و رحمة الله. خداوند توفيقات حضرتعالي را افزون فرمايد و تحت عنايات هماره الهي معزز باشيد.