شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده حتما باید کارکشته باشند چرا که می‌توانند مانع از جدایی‌ها، طلاق و دیگر چالش های مربوط به خانواده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گزارشی را ارائه کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با قدردانی از دغدغه کانون وکلا و توجه به مردم به ویژه قشر محروم، اظهار کرد: گاهی از اوقات برخی مردم توانایی اختیار وکیل را ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند از حقوق خود دفاع کنند که این مجموعه کار پسندیده ای را انجام داده است.

وی گفت: وکیل باید مراقب باشد که برخلاف شرع و دین مبین اسلام کاری را انجام ندهد اما متاسفانه برای برخی ها حرف اول و آخر پول است در صورتی که باید نظارتی بر روی این مسئله باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با ابراز تأسف نسبت به آمارهای طلاق، بیان داشت: باتوجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به سبک زندگی اسلامی اما متأسفانه برای برخی ها سبک تغییر کرده و همین عامل موجب افزایش آمار طلاق شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده حتما باید کارکشته باشند چرا که می توانند مانع از جدایی ها، طلاق و دیگر چالش های مربوط به خانواده شوند.

در این دیدار رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری خوزستان و رئیس شورای حل اختلاف استان خوزستان نیز حضور داشتند و به بیان نکاتی پیرامون موضوع نشست پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha