شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام تسلیت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پی حادثه تروریستی کرمان

حوزه/ بی‌گمان ترور دلدادگان سردار سلیمانی و سیدرضی موسوی مستشار ایرانی و خار چشم اسرائیل در سوریه و حادثه تروریستی کرمان همه از اتاق فکر کثیف آمریکای جنایتکار و ذات حرامی اسرائیل نشأت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر سعیدی‌روشن رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پی به شهادت رسیدن جمعی از زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در حادثه تروریستی کرمان، در پیامی آورده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بار دیگر دست پلید صهیونیزم جهانی از آستین عوامل تبهکار بیرون آمد و جمعی از عاشقان حضور در زیارتگاه فرمانده محبوب حاج قاسم سلیمانی را شهید کرد. بی گمان ترور امروز دلدادگان سردار سلیمانی و ترور شرورانه دیروز شهید صالح العاروری از رهبران حماس در بیروت و ترور پریروز سید رضی موسوی مستشار ایرانی و خار چشم اسرائیل در سوریه، همه از اتاق فکر کثیف آمریکای جنایتکار و ذات حرامی اسرائیل نشأت می‌گیرد، اما دشمن دیرین مسلمانان، صهیونیزم بین‌الملل از این ترورهای رذیلانه طرفی نخواهد بست.

سنت الهی براین است که ظلم و طغیان بی شمار، بنیان امریکای جهان خوار و اسرائیل کودک کش را به سوی نابودی پیش می‌برد. بی گمان دست انتقام الهی از اراده‌های مؤمنان راستین برون خواهد آمد و لانه عنکبوتی طغیانگران را ویران خواهد ساخت. پس روز نابودی طغیانگران نزدیک است! بمنه و کرمه ان شاء الله.

محمد باقر سعیدی روشن، رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha