شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسملین سیدضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت شهادت زائران مزار شهید سلیمانی پیام صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت شهادت زائران مزار شهید سلیمانی پیام صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ

جنایت ددمنشانه ی دشمنان اسلام و قرآن و انسانیت، در به خاک و خون کشیدن مردان و زنان و کودکان بی گناه در کرمان را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران، مردم ولایتمدار و انقلابی کرمان و خانواده های بزرگوار شهدای این واقعه تسلیت می گویم.

این جنایت یادآور تکرار جنایت یزید و یزیدیان است که فکر می کردند با به شهادت رساندن امام حسین (ع) و فرزندان و یاران و شهید نمودن زائران مزارش، می توانند نور حق و حقانیت را خاموش کنند. غافل از این که وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ.

دشمنان اسلام و قرآن و بشریت بدانند که خون های به ناحق ریخته شده ی مردان و زنان و کودکان بی گناه در غزه و فلسطین و کرمان دامن ظالمان و جنایت کاران را می گیرد و به سختی آنان را مجازات و طومارشان را درهم می پیچد.

وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سیدضیاءالدین آقاجان پور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha