شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در پی به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی در پی به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

وقوع حادثه تلخ و تروریستی در گلزار شهدای کرمان که به شهادت و جراحت جمع زیادی از زائران مرقد سردار دلها منجر شد، موجب عزادر شدن ملت عزیز ایران و تاسف و تألم فراوان گردید.

این حادثه نشان داد، تروریست های کوردل به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی از سرداران جبهه مقاومت بالاخص شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان جبهه مقاومت کینه عمیق دارند.

امروز معاندان و منافقان دست های پلید خود را در دست های خونچکان ابر قدرت های وحشی قرار داده اند تا پیروزی جبهه مقاومت را به تأخیر بیندازند.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و وحشیانه و تاکید بر مجازات تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی، شهادت جمعی از مردم مظلوم و ولایتمدار کشورمان در مسیر گلزار شهدای کرمان را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، ملت رشید ایران سربلند به ویژه به خانواده های معزز آنان، تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن عزیزان در ایام ولادت ام ابیها، حضرت صدیقه طاهره(س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی وحشر با حضرت زهرا سلام الله علیها وبرای مجروحان گرامی شفای عاجل و برای بازماندگان عزیز، اجر و صبر مسألت می‌نمایم.

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha