شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا معروف خالدی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: حادثه‌ تروریستی که چند روز گذشته در استان کرمان روی داد و باعث به شهادت رسیدن تعداد زیادی از هم وطنان مان شد چهره واقعی دشمنان و مستکبران را برای همه ما نمایان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج در سخنانی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در استان کرمان، اظهار داشت: حادثه‌ تروریستی که چند روز گذشته در استان کرمان روی داد و باعث به شهادت رسیدن تعداد زیادی از هم وطنان مان شد چهره واقعی دشمنان و مستکبران را برای همه ما نمایان کرد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج در ادامه سخنان خود عنوان داشت: دشمن بی‌شک با این کار خود اهداف بلند مدت و کوتاه مدت بسیاری را دنبال می‌کند که یکی از این اهداف ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی می‌باشد، بنابراین باید بسیار هوشیار باشیم.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: امروز اگر می‌خواهیم از توطئه‌های دشمنان به سلامت عبور کنیم نیازمند بصیرت و بینش سیاسی و دینی هستیم.

ماموستا خالدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مردم کردستان همزمان و همکلام با دیگر هم‌وطنان، این جنایت وحشیانه علیه مردم کشورمان به ویژه مردم کرمان را محکوم می‌کنند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج در ادامه با اشاره به اینکه مسلمان باید همواره در زندگی خود قرآن و دستورات دین را سرلوحه خویش قرار دهند، اظهار داشت: امروز زنان باید قدر عفاف و حجاب اسلامی که دارند را به خوبی بدانند، زیرا همین حجاب و پوشش اسلامی زمینه‌ای برای شرافت و بزرگی زن در اسلام می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha