شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام شاکر امام جمعه اردکان

حوزه/ حجت الاسلام شاکر گفت: مردم نسبت به مشکلات موجود در اردکان حق اعتراض دارند و متأسفانه زیرساخت های خوبی برای اردکان ساخته نشده و داد مردم بلند شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در جلسه طلاب و فضلای اردکانی مقیم قم ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) به روایتی از نبی مکرم اسلام (ص) اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت فرمودند: «إِنَّمَا سُمِّیَتْ اِبْنَتِی فَاطِمَةَ لِأَنَّ اَللَّهَ عَزَّوَجَلَّ فَطَمَهَا وَ فَطَمَ مَنْ أَحَبَّهَا مِنَ اَلنَّارِ / نام دخترم را فاطمه علیهاالسلام گذاشتم؛ زیرا خداوند فاطمه علیهاالسلام و هر کس که او را دوست دارد، از آتش دوزخ دور نگه داشته است».

وی ابراز داشت: رسول خدا (ص) در این روایت نفرموده شیعه فاطمه؛ بلکه به محبان بشارت داده است و محبت اهل بیت (ع) کیمیایی است که می تواند حتی دنیای ما را نیز تغییر دهد.

زیرساخت‌های اردکان همگام با صنایع پیشرفت نداشته است / اعتراض مردم به‌حق است

امام جمعه اردکان خاطرنشان ساخت: ما شخصیتی همچون حاج قاسم سلیمانی که عاشق حضرت زهرا (س) بود را داشتیم که وجود او حتی برای کفار عالم نیز نفع داشت و خیر او به همگان رسید و توسل دائمی به فاطمه زهرا (سلام الله علیها) داشت.

سخنران این جلسه بیان داشت: گاهی یک عنایت مختصر از جانب اهل بیت (علیهم السلام) سال ها ما را به پیش خواهد برد که مثال های آن در اطراف ما بسیار است؛ پس نباید این عنایت را کوچک شمرد و باید خواستار این عنایت ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاکر در بخش دیگر از سخنان خود به سؤالات طلاب و فضلا پیرامون اتباع، هوای آلوده و آلایندگی، صنایع اردکان، فروش زمین های وقفی، ساخت نیروگاه جدید در اردکان، تجمعات اعتراضی، مسئله آب اردکان، آلودگی های صنایع، مسائل فرهنگی اردکان و ... پاسخ داد.

وی ابراز داشت: حتما صنایع برای اردکان، برکاتی داشته باشد؛ اما تبعاتی هم داشته و می شد که این تبعات نباشد و باید مدیریت شود.

زیرساخت‌های اردکان همگام با صنایع پیشرفت نداشته است / اعتراض مردم به‌حق است

امام جمعه اردکان خاطرنشان ساخت: امروز امامان جمعه بسیاری برای بنده تماس گرفته و بیان می کنند که قدردان صنایع خود باشید، چراکه ما در شهر خود مشکل بیکاری مردم را داریم.

سخنران این جلسه بیان داشت: مردم نسبت به این مشکلات حق اعتراض دارند و متأسفانه زیرساخت های خوبی برای اردکان ساخته نشده و داد مردم بلند شده است.

زیرساخت‌های اردکان همگام با صنایع پیشرفت نداشته است / اعتراض مردم به‌حق است

در ابتدای این جلسه، آقای کمال مروتی از کارشناسان اقتصادی به بیان سخن پیرامون موضوع «اقتصاد و امنیت جهانی و طوفان الاقصی» پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha