شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر / مصاحبه خبرنگاران حوزه از مسئولین غرفه های نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی حوزه

حوزه/ حضور در نمایشگاه‌ کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزه با هدف معرفی جایگاه و چهره علمی حوزه کهن خراسان در مجامع علمی، ارتباط و تعامل با سایر مراکز علمی و نیز معرفی آثار و دستاوردهای پژوهشی این حوزه است.

حجت الاسلام سید محسن میرزاده مسئول اداره زیرساخت های پژوهشی حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در حاشیه نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) قم گفت: هدف ما از این حضور این است که جایگاه علمی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان را در حوزه معرفی کنیم و هم اینکه پژوهشگران مراکز و موسسات پژوهشی حوزه خراسان به مجامع علمی معرفی شوند.

وی اضافه کرد: همچنین با حضور در این نمایشگاه‌ها علاوه بر معرفی پژوهشگران، مؤسسات و مراکز پژوهشی حوزوی در مجامع علمی، معرفی ظرفیت‌های علمی و پژوهشی، زمینه همکاری‌ها و تفاهم‌نامه‌های مشترک با نهادهای همسو ایجاد خواهد شد.

مسئول اداره زیرساخت‌های پژوهشی حوزه علمیه خراسان گفت: حضور در این نمایشگاه‌ها با هدف معرفی جایگاه و چهره علمی حوزه کهن خراسان در مجامع علمی، ارتباط و تعامل با سایر مراکز علمی و نیز معرفی آثار و دستاوردهای پژوهشی این حوزه است.

حجت الاسلام میرزاده گفت: آثاری از انتشارات حوزه علمیه خراسان، آثار پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی، مدارس نورالرضا(ع)و حضرت مهدی(عج)، موسسه راهبردی حق پژوهی، مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع)، مرکز تخصصی آخوندخراسانی، آثار آیات احمد علم الهدی، سیدحسن مرتضوی, اشرفی شاهرودی و نیز اساتیدی همچون، آثاری از حجج الاسلام والمسلمین سیدهادی مرتضوی، محسن ملکی، حمید درایتی، محمدجواد نظافت، عبدالحمید واسطی، محمد حسن ربانی بیرجندی، عبدالحسین خسروپناه،فرامرز قراملکی, محمدحسن وکیلی و همچنین پژوهش های برگزیده حوزویان خراسان، پژوهش های خواهران و آثار گروه‌های پژوهشی حوزه علمیه خراسان، در این غرفه از نمایشگاه ارائه شده است.

وی ابراز داشت: در این غرفه بیش از ۲۵۰ اثر منتخب از مجموعه آثار و مراکز پژوهشی حوزه علمیه خراسان که در چند سال اخیر به چاپ رسیده را گلچین و عرضه کرده ایم.

مسئول اداره زیرساخت‌های پژوهشی حوزه علمیه خراسان در پایان خاطرنشان کرد: این آثار بیش از ۱۰۰عنوان آثاریست که در ۵ مجموعه عرضه شده است؛ برخی از این آثار تقریرات دروس اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان است و برخی از آثار نیز پژوهش های کاربردی همچون پایان نامه های سطح سه و چهار می باشد که بعد از سه مرحله ارزیابی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha