چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اهدای کتاب

حوزه/ حمیده انصاری پور، ۴ کتاب نوشته خود با نام های «دره مرگ»، «نفسم را پس بده»، «رایمون» و «رازهای عباسک» را برای استفاده عموم به کلیه کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حمیده انصاری پور، نویسنده اهل شهر وحدتیه استان بوشهر امروز نشستی با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و در اقدامی خیرخواهانه ۴ کتاب نوشته خود با نام های «دره مرگ»، «نفسم را پس بده»، «رایمون» و «رازهای عباسک» را هر کدام به تعداد کتابخانه های عمومی موجود در استان و در مجموع به تعداد ۳۱۶ نسخه برای استفاده عموم به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد.

حیدر راهب، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در این نشست با بیان اینکه نویسندگی کار مبارکی است که امروزه افراد بعضاً به خاطر چالش های پیش روی آن، کمتر به این حوزه گرایش پیدا می کنند، اظهار کرد: دغدغه های شما به خصوص در توجه به مسئله آسیب های اجتماعی با نگاه امیدوارانه قابل تقدیر است.

وی با تشکر از این بانوی نویسنده جهت این اقدام خیرخواهانه، افزود: امیدوارم بتوانیم از حضور شما در کتابخانه ها استفاده کنیم و این چنین بانویی که علاوه بر نویسندگی همزمان تحصیلات پزشکی خود را نیز دنبال می کند و پیش از آن نیز تحصیلات حوزوی داشته به عنوان یک بانوی موفق به جامعه معرفی کنیم.

حمیده انصاری پور نیز تصریح کرد: این سه کتاب با موضوع رمان هستند که تلاش من در این سه کتاب بر این بوده که یک معضل اجتماعی را به چالش بکشم.

وی اضافه کرد: هر شخصی رسالتی در زندگی دارد که من رسالتم را با به قلم کشیدن مسائل اجتماعی خصوصاً در حوزه زنان انجام داده و در قالب رمان سعی در آگاه سازی و بیان آن دارم.

انصاری پور بیان کرد: در مورد موضوع رمان‌هایم باید بگویم که همیشه در مورد موضوع آنها فکر می‌کنم و تحقیقات میدانی می‌کنم و بیشتر از هر چیز دیگری مطالعه می‌کنم و در زمان نوشتن رمان با شخصیت‌های داستان زندگی می‌کنم.

این نویسنده بوشهری یادآور شد: کتاب «نفسم را پس بده»، اولین کتابم است که به چاپ رساندم. این کتاب را در سال ۱۳۹۳ نوشته بودم که طی سال های اخیر آن را باز نویسی کردم.

وی گفت: کتاب «رازهای عباسک» رمانی از زندگی یک زن هم استانی است و این باعث افتخارم است که خداوند این توان را در وجودم قرار بدهد که بتوانم زندگی اسطوره‌های کشور و استانم را به قلم بکشم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha