شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حاج‌قاسم

حوزه/ رئیس انجمن رزم‌آوران استان قم با بیان این که حاج‌قاسم الگوی همه مردم ایران است، گفت: مکتب و مسیر ایشان فراموش نخواهد شد.

محمد بیگلری در گفتگو با خبرنگار ما با محکومیت اقدام تروریستی در کرمان اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب فکر می‌کردند که شهادت حاج‌قاسم راه این شهید گران‌قدر فراموش خواهد شد، درحالی‌که این مسیر تا ابد جاودان بوده و رزمندگان مقاومت خط‌شکنان آن خواهند بود.

وی ادامه داد: از طرف جامعه ورزش استان قم این اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرده و این پیام را به سردمداران و آمران جنایت می‌دهم که راه حاج‌قاسم فراموش‌شدنی نیست.

بیگلری بیان داشت: ترورهای کور و بزدلانه تنها از دست داعشی‌ها و حامیان آن‌ها در جهان یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی برمی‌آید.

وی تصریح کرد: دشمنان با ترورهای سازمان‌یافته به دنبال اهداف شیطانی خود هستند تا کشور را ناامن نشان بدهند و علاوه بر این نگاه‌ها را از جنایت‌ها در غزه به ایران و سایر کشورها ببرند.

رئیس انجمن رزم‌آوران استان قم تأکید کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که چقدر پایه‌های رژیم صهیونیستی لرزان است و چه‌بسا دور نباشد آن روزی که شر این رژیم کودک کُش از صفحه جهان پاک شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha