شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / حال و هوای سومین روز نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی

حوزه/ رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء گفت: اگر هدف حل مشکلات جامعه است باید بدانیم که بدون توجه به پژوهش‌های بنیادین این حل مشکلات میسر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در این نمایشگاه اقدامات خوب و استواری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه انتظارات از مجموعه‌های حوزوی بسیار زیاد است، مطرح کرد: جامعه علمی، فرهنگی و دینی، حوزه‌های علمیه را مرجع می‌دانند، در نتیجه باید فعالیت های علمی و پژوهشی عمق و اندیشه بیش‌تری داشته باشد.

رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء اضافه کرد: تلاش و کوشش ارزشمندی برای پاسخگویی به نیاز جامعه و کاربردی کردن پژوهش‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه نیاز است که با پژوهش‌های بنیادین ارتباط برقرار شود، عنوان کرد: باید پژوهش‌های بنیادین و کاربردی برای محققین تفسیر شود.

حجت الاسلام والمسلمین جوادی آملی با اشاره به اینکه باید رویکرد ما در صحنه علم و دانش عمیق باشد، خاطرنشان کرد: اگر هدف حل مشکلات جامعه است باید بدانیم که بدون توجه به پژوهش‌های بنیادین این حل مشکلات میسر نمی‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha