شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
محسن المندلاوی

حوزه/ رئیس موقت مجلس عراق گفت: راه حل رفع این مشکل و برقراری حقوق مردم فلسطین این است که فلسطین بتواند دولت خود را به پایتختی قدس شریف تاسیس کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محسن المندلاوی، رئیس موقت مجلس عراق در پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی (PUIC) ضمن محکومیت حادثه کرمان که موجب شهادت عده ای از غیرنظامیان شد و عرض تسلیت بابت این حادثه گفت: از پذیرایی و استقبال گرم جمهوری اسلامی ایران و برگزاری این نشست تشکر و قدردانی می کنم.

وی اضافه کرد: جلسه امروز نشان دهنده اراده ملت های اسلامی در دفاع از مردم فلسطین و محکومیت رژیم متجاوز صهیونیستی است.

رئیس موقت مجلس عراق با اشاره به نقض حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما به عنوان اعضای پارلمان ها باید در راستای ارزش های اخلاقی خود مواضع قاطعی در برابر گردنکشی های فلسطین داشته باشیم و اجازه ندهیم این جنایت ها دوباره تکرار شود.

وی افزود: از تمام همکاران خود در پارلمان های کشورهای اسلامی دعوت می کنم که از طریق دولت های خود و از مسیر سازمان ملل به رژیم صهیونیستی در راستای توقف جنگ به منظور ایجاد صلح و ثبات در منطقه فشار بیاورند.

رئیس موقت مجلس عراق با اشاره به نقض حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی بر ضرورت تلاش در راستای متوقف کردن جنگ تاکید کرد و گفت: باید کمک های انسان دوستانه قبل از اینکه دیر شود وارد غزه شود.

محسن المندلاوی با بیان اینکه باید در راستای برقراری آتش بس و گشایش مرزها به منظور ارسال کمک های انسانی و تبادل اسرا تلاش شود تصریح کرد: ما باید از فداکاری ها و استواری مردم فلسطین قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه راه حل رفع این مشکل و برقراری حقوق مردم فلسطین این است که فلسطین بتواند دولت خود را به پایتختی قدس شریف تاسیس کند ادامه داد: از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در راستای کمک به فلسطین تقدیر و تشکر می کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha