شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نخستین یادواره 15شهد روحانی شهرستان کهگیلویه برگزار شد

حوزه/اولین یادواره روحانی ۱۵ شهید شهرستانهای کهگیلویه، لنده، چرام و بهمیی در گلزار شهدای شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، اولین یادواره روحانی ۱۵ شهید شهرستانهای کهگیلویه، لنده، چرام و بهمیی با حضور سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، بسیج طلاب و روحانیون استان، مدیران نهادهای حوزوی، مدیران و مسئولان در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، و جمع کثیری از مردم و خانواده‌های شهدا پیش از ظهر امروز در گلزار شهدای دهدشت مرکز کهگیلویه برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت در نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اظهار کرد: همه دعوت هستیم به مهمانی لاله ها در گلزار شهدای دهدشت، قطعه ای از بهشت برین، آنجایی که شهدای ما خفته اند.

وحدانی فر خاطرنشان کرد: امروز توفیق شد میزبان شهدا باشیم و یادی کنیم از آن‌هایی که چون سرو ایستادند و جان دادند تا درخت انقلاب اسلامی آبیاری و تنومند شود.

وی تصریح کرد: سلام و درود خدا بر مادرانی که گریه کردند و با اشک روضه ناله کردند تا جوانانی که امروز عزت ایران و اسلام مدیون آن‌هاست را تربیت کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر درود و تحیات خدا بر پدران دست پینه بسته ی کهگیلویه بزرگ که با زحمت و مشقت جوانان خود را تربیت کردند تا امروز اسلام، عزت و ایران قدرت داشته باشد.

وی با بیان اینکه جوانان خود را تقدیم کردند تا امروز حکومت شیعی و علوی برقرار باشد، گفت: هر آنچه امروز داریم از شهداست و ما تا ابد مدیون آن‌ها هستیم.

وحدانی فر ضمن قدرانی از حضور روحانیون شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و بهمئی در این یادواره گفت: شما که برای شهدا آمده اید خاک پای شما توتیای چشم ما.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha