یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علیرضا رحیمی مدیرکل جدید آموزش و پرورش

پانزدهمین اجلاسیه سالانه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در سالن جلسات خانه معلم شماره یک قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علیرضا رحیمی در پانزدهمین اجلاسیه سالانه هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش که در سالن جلسات خانه معلم شماره یک قم برگزار شد، اظهار کرد: پیش از هرچیز باید یاد شهدای اخیر کرمان و شهدای دانش آموز را گرامی بداریم.

وی با اشاره به اینکه حوزه و آموزش و پرورش مسئول اصلی تربیت اسلامی نسل آینده هستند، مطرح کرد: میثاق میان حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه این دو دستگاه یک میثاق مشترک دارند، عنوان کرد: این سند ۱۲۳ راهکار دارد که تقریبا بیش از ۹۳ مورد آن بدون همکاری این دو دستگاه محقق شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق این سند باید همه پای کار باشیم، خاطرنشان کرد: این تحول از تحول در کتب درسی تا دوره‌های تربیت معلم و معماری ایرانی اسلامی مدارس است.

رحیمی با بیان اینکه همکاری این دو دستگاه در کنار یکدیگر، مدارس را در تراز انقلاب اسلامی قرار خواهد داد، تصریح کرد: حوزه علمیه می‌تواند در بسیاری از عرصه‌های تربیت معلم نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پردیس علوم تربیتی در قم تاسیس شده است، یادآور شد: این نخستین گام در مسیر استفاده بیش‌تر از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha