شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صادق زاده

حوزه/ سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر از تجلیل از مبلغان برگزیده عملیات فاطمیه ۱۴۰۲ در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: عملیات فاطمیه امسال با موضوع (نقش مادری در تقویت پیوندهای اجتماعی) در ایام فاطمیه به ۷۰ مبلغ و مبلغه‌ی شبکه امامت استان ابلاغ و اجرا شد.

سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر برنامه‌های ابلاغی شبکه امامت استان بوشهر را در سه سطح در مسجد و محله و مدارس برشمرد و گفت: تجلیل از مادران شهدا، تجلیل از مادران نمونه در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی و خیریه، برگزاری حلقه‌های معرفتی در مساجد با موضوع نقش مادر در خانواده و ...، ایجاد غرفه مهد برای کودکان با موضوع مادر در محیط خانه و خانواده، خواندن خطبه فدکیه و حدیث کساء، برگزاری مجالس روضه خانگی و استفاده و ارائه محتوای کتاب «زیر سایه مادر» در منابر در ایام فاطمیه در مساجد و محلات ، از برنامه‌هایی بود که در سطح استان انجام شد.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده افزود: اجرای رادیو مادرانه شامل روایت دانش‌آموزان از خوبی‌های مادران خود در صف صبحگاه یا در کلاس درس و گرفتن فیلم از آنها، برگزاری مسابقه روزنامه دیواری با موضوع نقش مادر در خانه و خانواده و گعده در مدارس و تبیین نقش مادر در جامعه، خانه و خانواده از برنامه‌هایی بودند، که در مدارس انجام شدند.

سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی از طرف مبلغین شبکه امامت استان، بهترین عملکردهای عملیات فاطمیه ۱۴۰۲ (طبق موارد ارسالی) معرفی شده و از نفرات با اهداء هدایایی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha