شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: رهبر انقلاب اسلامی در سخنان خویش همواره از دغدغه‌های مردم سخن به میان می‌آورند تا جایی که ایشان فرمودند اگر فردی مسلمان نباشد و به انقلاب هم باور نداشته باشد باید حق او ادا شود و اجازه ندهیم حق او پایمال گردد، بنابراین باید کلام معظم له برای همه ما فصل الخطاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج در سخنانی با اشاره به دیدار ۹۵۰ نفر از ائمه اهل سنت و اهل تشیع کشور با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی حل مشکلات مردم می‌باشد، از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به هرچه باشکوه برگزار شدن نماز جمعه، حقوق عامه و نیز تعامل با مردم و مسئولان تاکیدات فراوانی دارند.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: رهبر انقلاب اسلامی در سخنان خویش همواره از دغدغه‌های مردم سخن به میان می‌آورند تا جایی که ایشان فرمودند اگر فردی مسلمان نباشد و به انقلاب هم باور نداشته باشد باید حق او ادا شود و اجازه ندهیم حق او پایمال گردد، بنابراین باید کلام معظم له برای همه ما فصل الخطاب باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به حضور مسئولان و مدیران در نماز جمعه نگاه ویژه‌ای دارند و از مسئولان می‌خواهند که با شرکت در نماز جمعه با مردم دیدار داشته باشند و از نزدیک مشکلات آنان را گوش دهند.

این عالم اهل سنت افزود: طبق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مشکلات زمانی برطرف می شود که از سوی مدیران و مسئولان، بیانات معظم له مو به مو اجرا شود.

امام جمعه شهرستان سنندج در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در این دیدار همچنین آقای رئیسی در سخنانی به جایگاه ویژه مسجد در جامعه اسلامی اشاره کردن و افزود که مسجد جامع سنندج که جایگاه پرورش و تربیت بسیاری از علمای دینی بوده است باید دوباره احیا شود.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود به جایگاه آموزش در توسعه کشور اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه برنامه‌های آموزشی و تربیتی بی‌شک زمانی محقق خواهد شد که شاهد همکاری بین نهادهای فرهنگی و آموزشی باشیم.

امام جمعه شهرستان سنندج در ادامه سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه عنوان کرد: متأسفانه بیش از ۱۰۰ روز است که مردم غزه بدون حمایت هیچ کشوری به ویژه کشورهای اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و شهدای بسیاری تاکنون داشته اند.

امام جمعه شهرستان سنندج در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: یکی ازویژگی های انسان مومن امین بودن و امانتداری می‌باشد و کسی که امین و ایمان داشته باشد خداوند رزق و روزی او را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha